Citigo - novi Škodin gradski adut s odličnim 1-litrenim trocilindrašem
Juri 160 km/h, a na cesti je stabilan poput mnogo većih auta i troši poput dizelaša. Nudi dosta mjesta i prtljažnik od 251 l
Komentari 8
Ja nemam taj Saab, ali bi ga rado imao. Ah, da, 4000 lb. Cujem tamo voze tek 65 na sat, pa u miljama naravno.....
lada 112, stara 11 godina, troši 6 litara na 100 km kombinirane vožnje.... dva puta sam ju mjeril i isti rezultati... ruta je bila od Zagreba do Dervente (pol sata od Slavonskog broda preko granice), tjedan dana vožnje po Deventi (promet kao u Samoboru) i natrag za Zagreb.... po Derventi 50-60km/h, autocesta 150-160km/h.... onaj tko misli da ruskinja ne ide preko 130 grdo se vara... nije lijepa, hrđava je, ruži ovjes za poludit (prolazi tehnički od prve), ali troši na kapljice.... zašto bi pri zdravoj pameti išao nju prodati i kupiti ovo pače?....
boston, ne savjetujem ti europski način vožnje za američko vozilo (makar bio europski auto rađen za američko tržište)...... rodbina je demolirala fordove, BMW-e, alfe, mercedese..... kažu da su jednostavno prenježni, slabi, kočnice kao kiki.... tako barem tvrde, sad ne znam....
. Ovi u skodi poceli glumiti Svabe i nude sve manje auta za vise para. Koliko dugo misle da ce tako prolaziti kod kupaca ?
te bočne zračne jastuke, ___________________ izbjegavajte cirkuse u autima je uskoro necete moci proci na t. pregledu ( eu ) radi neispravnog zracnog jastuka a to je citav jedan kompjuterski cirkus .
te bočne zračne jastuke, ____________________ I dobro znati da vas ne iznenadi u voznji !! Radi elektronskih neispravnosti vozacima se sve vise u voznji same aktiviraju te glupe elektronske BOMBE .
Meni je ovaj auto dobar. Vidio sam ga na cesti i izgleda vrlo kompaktno i privlačno. Sviđa mi se i unutrašnjost i vanjski izgled jer je vrlo jednostavno i dobro izveden. Netko će možda reći da je takav pristup dizajnuu konzervativan i dosadan, ali mislim da je to stvar ukusa. Meni se recimo ne sviđa unutrašnjost novih Chevroleta, Peugeota ili Kia jer ima puno oštrih naglašenih rubova i unutra i vani, ali to ne znači da auti nisu kvalitetni. Kao što rekoh stvar ukusa. Cijena za City od skoro 64 tisuće kuna je malo previsoka, ali ja očekujem da će za nekih godinu dana to biti oko 60 tisuća u nekoj akciji, to je realna cifra za taj auto. Ispod toga sumnjam da će ići, možda za nekih dvije godine kad će na pomolu već biti novi model. Uglavnom, auto mi se sviđa i planiram navratiti u narednim tjednima u Škodin salon detaljno ga pregledati i saznati detalje koji me zanimaju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ja bi radije vozio Saab 9-5, tezak 4000 kg, sa turbo motorom od 220 ks, koznim sicevima sa grijacima, elektr. podesavanjem siceva, retrovizora, panorama siberom, alu felgama, full opremom, retrovizorima koji potamne kad je netko iza sa farovima, drvnim akcentima u kabini, grijacima u retrovizorima da ne polede, ABS, ESC, 12 zracnih jastuka, dualna klima sa klimom za zadnja sjediste. Sve to bi sretan platio manje od 25.000$, skroz do registracije. Uz to bi zelio da je nov novcat, sa ne vise od 10 km na odometru. Mora imati metalic boju, i dopunske farove za maglu. E, to bi ja ......