Čak 48% automobila ove godine uvezenih u Hrvatsku staro je od 10 do 15 godina!
Loš trend: Samo u siječnju Hrvati su iz drugih država dovezli 554 stara automobila više nego što su kupili novih
Komentari 21
smanjite davanja koja su medju najvećima još uvijek u europi pa će vozni park biti mladji, samo se isčudjavate godištima automobila a glavni izvor prihoda su vam porezi, posebni porezi, co2 porezi, trošarine, naknade, homologacije, cestarine koje plaćamo 3x....
Ako imaš 20-30 godina star automobil i uvezeš (uneseš) 10-15 godina star pridonosiš pomlađivanju voznog parka ma što god uvozni lobi mislio o tome. "Loš trend", ha, ha, kao da ljudi radije ne bi kupili novi da imaju love?
E pa kada hrvatskome gradjaninu osigurate primjeran standard zivota,onda i snizite cijene tih kia i hyndai tek onda pozelite nove aute na cestama!!řuku na srce radije polovan vw iz deutschlanda nego nova kia ili hyn!!o mercedesu,bmw ili audi da ni ne govorimo!!!!
Dok vlada,policija, sabor,hep,hž i kojekavi mafijaši i muljatori kupuju svakih par godina nove limuzine dotle srednji sloj kupuje uglavnom polovne aute ili nove manje automobile. Malo koji privrednik danas kupuje novi automobil više klase...a što da kupi sirotinja? Kupi auto za 1000 €,porezna ga procjeni na 2000 € i opali mu 100 € poreza,pa za koji dan registracija od cca 400 € i već je na 1.500 €. I on bi rado kupio novi auto, ali...
Razvijeni se rješavaju svojega otpada u svim područjima, pa tako i automobila. Tako je to kad si siromašan.
Vlast,ekonomija,vlast,neplacanje,vlast,nezaposlenost,vlast,vlast,vlast,pisite o stvarima koje su bitne za zivot,kakvu vlast imamo dobro imao auta uopce.
Valjda čuvamo našu auto industriju
Nije problem u davanjima nego ljudi nemju novaca pa kupuju ono što mogu, jer za to isto kod nas dileri a i svi ostali hoće puno više novaca
Eh da je bilo pameti da se takvi automobili kupe onda kad su se krediti dijelili šakom i kapom. Produžiti život bilo kojem tehničkom pomagalu nije nikakav "loš trend" nego savjesno ponašanje. Osim za snobove!
Da probam malo pojasniti stvari. Automobili od cca 10 godina imaju emisiju co2 u rangu novih automobila. Dosta ih zadovoljava i euro4 norme pa novi nemaju neku prednost. Od 2000 godine su u pravilu svi pocinčani i nemaju problem s truljenjem. Dizelski motori tipa cdti jtd tdi imaju trajnost od 500000-600000 km bez ikakvih velikih zahvata izuzev dpf filtere, reparaciju turbo punjača, promjenu dizni ili setova spojki. Uglavnom sve potrošni djelovi. Uzmeš vani auto, platiš davanja, regaš, napraviš servis svega potrebnog i imaš autić boli glava za 7000 do 8000 eura ovisno o tome kolko treba uložiti u potrošne djelove. Sad nek meni neko veli kaj novo moreš kupiti za te novce? Nikaj, jedva za i10 ili onaj mali chevrolet. A ovaj iz uvoza je za te male kutijice premium auto...
Koji "loš trend," a šta bi trebalo u toj zemlji gdje svi bježe k'o miševi kad brod tone, svi bi trebali imati nove aute, i to po mogućnosti one marke proizvedene u Hrvatskoj, jel tako?
Pa ako ljudi moraju za polovni automobil plaćati dvostruko veće trošarine nego za novi valjda bi svakome trebalo biti jasno da za recimo 4-5 godišnjaka nedostaje novca. Dakle smanjujemo trošarine za nove tako da oni bogati mogu još više štedjeti a siromašni zato voze sve starije dok još mogu. Nije auto za svakoga vele ova EU gospoda. Ako pola stanovništva ne može više kupiti auto super jer biti će nam na cestama sigurnije. Šteta bi bilo zbog nekog sirotana izgubiti glavu u saobraćaju.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I dest godina star automobil moze biti dobar.