Jokić: Hrvatska 26 godina zanemaruje svoj ključni potencijal - ljudski
Voditelj radne skupine za izradu Cjelovite kurikularne reforme Boris Jokić uvodno je održao predavanje o toj reformi.
Komentari 4
Nasi ucenici i studenti imaju premalo vjestina po zavrsenom skolovanju,svima je jasno i zbog cega.U prakticni dio nastave treba ukljuciti i poslodavce gdje ce ucenici uciti i stjecati vjestine na radnim mjestima primjerenim njihivom zvanju.Kod nas po zavrsetku skolovanja ucenik nije spreman za trziste rada dok je na Zapadu sasvim druga situacija.Tamo ucenici izlaze iz skole sa znanjem i spremni su odmah za rad u svojoj struci a nasi ucenici nakon skolovanja trebaju 5-6 godina da bi dosli na njihov nivo.Rjesenje je smanjiti teoriju a povecati prakticni dio tako da ima vise radnih dana u tjednu nego dana u skoli gdje se buba teorija.Poslidavce motivirati da uzimaju sto vise ucenika i da im daju simbolicnu novcanu naknadu ovisno o stupnju obrazovanja.Svi bi imali koristi od toga,poslodavci bi dobili radnike spremne za rad a ucenici bi naucili i jos za to dobili dzeparac.
Hoće li više te reforme. Svima puna usta a ništa se ne događa.
Tesko se moze promjeniti mentalni sklop ucenika, po onoj poznatoj snadi se druze i obilato koriste naprednu tohnolohiju. S druge strane se prirodoslovlje marginalizira, tako da za normu imate 11 razreda sto je za fiziku, kemiju i matematiku veliko opterecenje upravo zbog nedostatka svjest da se uci zbog stjrcanja znanja, logicnog zakljucivanja.S druge strane predmeti koji bi trebali biti izbotni po sklonostima i darovitosti su nametnuti svima, tako da su daroviti zakinuti a nezainteresirani frustrirani. Mladi odlaze a mi im pomazemo nudeci im toliko jezika pa kad nauce jezike odlaze sluziti drugima. Neka uce strane jezike ali o svom a ne o drzavnom trosku.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zbog Štulića i Mile Kekina u lektiri,ovog lika treba "oderati".