Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 23
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novi problem
Povratak na članak

Borba protiv dizelaša ima zabrinjavajuću nuspojavu

Europska unija od automobilske industrije traži da se do 2021. svede u prosječnih 95 grama CO2 po kilometru. S progonom dizelaša i uz porast broja benzinaca, to će teško postići

Komentari 24

DU
Deleted user
11:17 20.04.2018.

To je samo da se više novih auta proda, sad su dizelaši "problem",za par godina bit će pak benzinci "problem" . danas je vijek auta produžen, treba nešto izmisliti da ljudi mijenjaju češće aute.

VL
DU
Deleted user
11:25 20.04.2018.

Koje šišanje ovaca, za ne povjerovat.

VL
MA
max
11:28 20.04.2018.

Hoce li sad konacno biti neke olaksice na autoplin koji najmanje zagadjuje? Umjesto da jos dodatno naplacuju svake godine kao sad

VL
Avatar ɹǝɟɹns‾ɹǝʌןıs
ɹǝɟɹns‾ɹǝʌןıs
11:18 20.04.2018.

Treba izmislit vozilo na otpad .. Nema recikliranja nema cipiranja kanti nema naknade samo trpas u vozilo i vozis .. Ta mi glupost sad pala na pamet .. Mozda da probamo to progurat

VL
BL
bljak007
12:57 20.04.2018.

Harač rajo harač

VL
PO
portugisac
14:59 20.04.2018.

Smiješno je prenositi ove lažne tabele. Kada su se dizelaši poćeli proizvoditi životni vijek čovijeka bio je oko 40 godina a danas je skoro duplo. O kojim onda emisijama plinova pričamo. Nije CO2 kriv već kapital. Dolazi novi produkt na tržište.

VL
LI
liliZG
19:41 20.04.2018.

ja ću i dalje voziti diesel...

VL
Avatar pendreck
pendreck
12:08 20.04.2018.

..pa vec prek 100 godina se vozimo na benzice i dizelase, i vrijeme je da vec jednom naftni lobby ostane bez prihoda. "Uzoriti" arapske i Ruski sejkovi nek si traze drugi posel

VL
DO
dopizdilomi
15:14 20.04.2018.

A i to istraživanje je relativno jer uskoro će nastati problem i s ovima na struju.

VL
DU
Deleted user
18:39 20.04.2018.

Prvo treba biti jasno da velikim igračima koji guraju zakone nije bitna ekologija niti plinovi niti efekt staklenika! Bitno je podijeliti gospodarstvo od privatnog sektora tako da se ciljano osobnim autima može staviti veći namet kroz benzin ili gospodarskim kroz diesel i sl.

VL
LI
liliZG
19:41 20.04.2018.

ja ću i dalje voziti diesel...

VL
IM
Immanuell
13:02 20.04.2018.

Alternativno rješenje što prije, samo ne na struju. To je pucanj u prazno.

VL
ML
mladaklada
13:49 20.04.2018.

Rješenja trenutno nema zbog razmaženog tržišta jer se traži više snage, više okretnog momenta uz manju potrošnju i manju emisiju. Tehnički gledano, zahtjevi su teško spojivi. Čak i potpuno elektrificiran pogon u prosjeku emitira oko 100 grama CO2, ili tu negdje, jer nije sva struja iz čistih i obnovljivih izvora. Uz to, stvara se problem na strani baterija, tj. resursa za njihovu izradu i zagađenja koje pri tome nastaje, a njihovu razgradnju tek ostavljamo budućim generacijama.

VL
DU
Deleted user
11:50 20.04.2018.

Borba protiv dizela? Ono kada činovnici od kojih nikada nikakve koristi nije bilo, krenu u borbu za zaštitu okoliša. Onda okoliš bude ne samo još jače zagađen, nego još donesu zakon da se ne smije pričati koliku su štetu napravili sa svojim zakonima o " češćim " okolišu.

VL
ST
stefj
14:36 20.04.2018.

To vam je sprega raznih udruga, politike i birokracije. Gleda se što se želi postići, pusti se buba i sve nakon toga odrade nedovoljno obrazovani, nedovoljno stručni (i sve ostalo nedovoljno), političari uz pomoć udruga i novinara. Danas je tako najjednostavnije... Sjetite se npr. štednih žarulja i hajke na klasične, ili nešto bliže, plinske elektrane na Perući. Em je problem sa štednim žaruljama plin i zbrinjavanje, a utjecaj termoelektrane na Peruči je zanemariv. No, netko je pokrenuo hajku i postigao cilj... Tako je i s autima, hajka je na diesel auto jer Nijemci nisu htjeli više ulagati u razvoj motora, pa su preokrenuli trendove u industriji uz pomoć politike i medija. Uvijek se takvi "trendove" uhvate u neukom puku...

VL
Avatar Kamilla
Kamilla
00:59 21.04.2018.

Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com

VL
HT
Hvala ti Bože jer nisamHDZovac
11:57 20.04.2018.

Zabraniti i jedne i druge, problem riješen.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.