Borba protiv dizelaša ima zabrinjavajuću nuspojavu
Europska unija od automobilske industrije traži da se do 2021. svede u prosječnih 95 grama CO2 po kilometru. S progonom dizelaša i uz porast broja benzinaca, to će teško postići
Komentari 24
Koje šišanje ovaca, za ne povjerovat.
Hoce li sad konacno biti neke olaksice na autoplin koji najmanje zagadjuje? Umjesto da jos dodatno naplacuju svake godine kao sad
Treba izmislit vozilo na otpad .. Nema recikliranja nema cipiranja kanti nema naknade samo trpas u vozilo i vozis .. Ta mi glupost sad pala na pamet .. Mozda da probamo to progurat
Harač rajo harač
Smiješno je prenositi ove lažne tabele. Kada su se dizelaši poćeli proizvoditi životni vijek čovijeka bio je oko 40 godina a danas je skoro duplo. O kojim onda emisijama plinova pričamo. Nije CO2 kriv već kapital. Dolazi novi produkt na tržište.
ja ću i dalje voziti diesel...
..pa vec prek 100 godina se vozimo na benzice i dizelase, i vrijeme je da vec jednom naftni lobby ostane bez prihoda. "Uzoriti" arapske i Ruski sejkovi nek si traze drugi posel
A i to istraživanje je relativno jer uskoro će nastati problem i s ovima na struju.
Prvo treba biti jasno da velikim igračima koji guraju zakone nije bitna ekologija niti plinovi niti efekt staklenika! Bitno je podijeliti gospodarstvo od privatnog sektora tako da se ciljano osobnim autima može staviti veći namet kroz benzin ili gospodarskim kroz diesel i sl.
ja ću i dalje voziti diesel...
Alternativno rješenje što prije, samo ne na struju. To je pucanj u prazno.
Rješenja trenutno nema zbog razmaženog tržišta jer se traži više snage, više okretnog momenta uz manju potrošnju i manju emisiju. Tehnički gledano, zahtjevi su teško spojivi. Čak i potpuno elektrificiran pogon u prosjeku emitira oko 100 grama CO2, ili tu negdje, jer nije sva struja iz čistih i obnovljivih izvora. Uz to, stvara se problem na strani baterija, tj. resursa za njihovu izradu i zagađenja koje pri tome nastaje, a njihovu razgradnju tek ostavljamo budućim generacijama.
Borba protiv dizela? Ono kada činovnici od kojih nikada nikakve koristi nije bilo, krenu u borbu za zaštitu okoliša. Onda okoliš bude ne samo još jače zagađen, nego još donesu zakon da se ne smije pričati koliku su štetu napravili sa svojim zakonima o " češćim " okolišu.
To vam je sprega raznih udruga, politike i birokracije. Gleda se što se želi postići, pusti se buba i sve nakon toga odrade nedovoljno obrazovani, nedovoljno stručni (i sve ostalo nedovoljno), političari uz pomoć udruga i novinara. Danas je tako najjednostavnije... Sjetite se npr. štednih žarulja i hajke na klasične, ili nešto bliže, plinske elektrane na Perući. Em je problem sa štednim žaruljama plin i zbrinjavanje, a utjecaj termoelektrane na Peruči je zanemariv. No, netko je pokrenuo hajku i postigao cilj... Tako je i s autima, hajka je na diesel auto jer Nijemci nisu htjeli više ulagati u razvoj motora, pa su preokrenuli trendove u industriji uz pomoć politike i medija. Uvijek se takvi "trendove" uhvate u neukom puku...
Dobrodošli na najbolju stranicu sex dating ==>> Sexydrom.com
Zabraniti i jedne i druge, problem riješen.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To je samo da se više novih auta proda, sad su dizelaši "problem",za par godina bit će pak benzinci "problem" . danas je vijek auta produžen, treba nešto izmisliti da ljudi mijenjaju češće aute.