Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 50
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
KAKO ZADRŽATI KORISNIKE

Boj Snapchata i Instagrama za oglašivače: i krađa je dopuštena

snapchat
Foto: Frank May/DPA/Pixsell
1/3
03.11.2016.
u 21:00

Na mobilnom sučelju vodi se pravi rat među aplikacijama radi privlačenja korisnika koji dovode do više reklama i posljedično većih proizvoda

Koristite li pametni telefon, zasigurno ste se opredijelili za neku od aplikacija za razgovore, dijeljenje fotografija, čitanje vijesti o poznatima, ali i o modnim, sportskim ili ‘običnim’ događajima. Facebook je najpopularnija društvena mreža, na njoj zapravo možete sve obaviti, i to na svim uređajima.

Facebook je neprijeporan i kad je riječ o korisnicima i prihodima od oglasa, zasad. No, rat se vodi i drugim aplikacijama, usmjerenijima, iako se i među njima razlike smanjuju, a tko će što koristiti ovisi o specifičnostima unutar samih aplikacija, premda i one nestaju.

Trenutačno se “boj” vodi između Instagrama i Snapchata. Istina, Instagram je u početku bio popularan jer se radilo samo o dijeljenju fotografija, no sada već poprima šire razmjere, dok je Snapchat, pak, bio jedinstven po tome što je brisao poslane fotografije nakon isteka od nekoliko sekundi.

No, i on se izmijenio uvelike i sada može služiti za više namjena. Ipak, kada se radi o brendovima koji pokušavaju doprijeti do što veće baze korisnika, promišljanje i priklanjanje određenoj aplikaciji traje dulje.

Usto, teško je opstati na tržištu zanemare li se pojedine aplikacije jer korisnici također udvostručuju svoju prisutnost pa boravak na Fejsu, primjerice, ne isključuje ni Instagram, a ne mora ni Snapchat.

Donedavno je Instagram, u vlasništvu Facebooka, bio veliki promotor raznih brendova, dok je pojavom Snapchata taj trend lagano počeo kopnjeti u korist ove najmlađe aplikacije koju je također Facebook htio imati u svom portfelju, no nije uspio.

Poznata je priča Nikea, čija je najpopularnija priča na Snapchatu imala 66.000 pregleda, dok je jedna objava u počecima na Instagramu dosegla 800.000 pregleda u samo 24 sata. Veliki ekran pri prikazivanju oglasa, nalik TV reklami na Snapchatu, dovabio je oglašivače jer korisnici, uglavnom tinejdžeri, moćna su publika. Instagramu, unatoč jačoj bazi korisnika, nije preostalo drugo doli kopirati Snapchatove mogućnosti. U ratu je sve dopušteno, a u ratu aplikacijama krađe su iznimno česte. 

>> Društvene mreže: zabava ili zamjena za stvarni život?

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije