Automobili se uzimaju na pretplatu, kao novine, od 199 eura mjesečno
Automobil koji vozite unutar pretplate često možete promijeniti, ovisno o pružatelju usluga svakog mjeseca ili i prosječno češće ako pretplatu dogovorite na, recimo, godinu dana
Komentari 29
To se ne isplati jer daju malo kilometara oko 1000 mjesečno a poslije svaki kilometar 20-30 centi ili oko 2 kune po kilometru.
Malo gdje u Svijetu ljudi kupuju automobile gotovinom. To najviše rade balkanci i to takve da običnoj raji paraju oči ali naj novija uhićenja pokazuju kako to funkcionira !
Odličan model. Auto mošta osiguranje i održavanje košta. Odličan model za one kojima auto treba npr pola godine u godini.
Samo za nekoga tko ne zna kamo bi sa novcima, a ne želi ništa znati ni imati sa autima osim voziti. Za, "obične" smrtnike stvar je neprihvatljiva osim na neki kraći period, u nuždi, a inače ne treba auto za stalno.
Ok 200 € mjesečno, toliko i iznosi rata za taj mali auto ako želite da bude vaš za 7 godina. Gdje je tu onda povoljnost osim da nema servisa no zato ima ograničenje kilometara kao i u leasingu u nekim slučajevima. Bolji i skuplji auti su opet neisplativi jer je rata i veća nego leasing kada uzmete. Naravno osim ako auto nabavljate preko auto mafije kao pola naših nogometaša, trenera i kvazi poslovnjaka a u stvari lopine koje trebaju biti iza rešetaka.
Božićnica za bračni par u iznosu od 25000 kn u Njem. govori o civilizacijskom dosegu tog društva. Naravno da su i razne opcije kupovine ili najma automobila dostupne.
To je za one koji hoce samo VOZIT a ne IMAT auto.
Žene neka daju na pretplatu, po mogućnosti s manjom kilometražom, ne treba ti ni vozačka samo udri jako 😁
a di ste našli ovu naj ružniju babu iz njemačke staviti na naslovnu sliku
Kupio daihatsu godinu dana star za 3000 eura.. , ides ono za 200 eura mjesecno vozis najvisu klasu a ne ove krseve koje ste napisali. Sta je vama ? Pa to je samo lim vani, kakva davanja i porezi , sretni su da vam ga uvale..
Najjeftiniji je službeni automobil 24 sata! Još bolje automobil kupljen na firmu, svi plaćaju a ti koristiš! To je raširena pojava u Hrvatskoj pa je normalno opskrbiti sve članove obitelji limuzinama i žaliti se kako je nemoguće živjeti i poslovatii da se radnici. ne bi sjetili viših plaća!
I kako se sada to isplati? Kupiš polovnjaka za 5000 eura, prodaš ga za 5 godina za 2000 eura, znači košta 50 eura mjesečno. Ulje, tu i tamo koja glupost koja ode neka je 30 eur mjesečno, i neka je toliko osiguranje i registracija, znači 110 eura i imaš svoj auto koji voziš bez ograničenja.
"Isplativost" takvog modela je ništavna poput promocije iznajmljivanja stanova umjesto kupnje - zaboravlja se da nakon dužeg perioda uplaćivanja nemaš akumulirano - ništa, nego nastavljaš do starosti plaćati iste iznose nekoj kompaniji. U ovome slučaju, uzmimo da je realna mjesečna cijena iznajmljivanja (zbog varijabilnog broja kilometara uslijed koje se ponekad plaća i više) oko 250€ . To je na godišnjoj razini 3.000€, odnosno 15.000€ u 5 godina, kada se dođe otprilike do vrijednosti vozila. No što imate nakon 5 godina? Ništa. Nastavljate iznajmljivati kao prvoga dana. Dok ako ste kupili vozilo, čak i kao polovno nakon 5 godina zadržava određenu vrijednost - ako je i 7.000€ (čak i uz održavanja), još uvijek vam ostaje više novca nego u modelu "pretplate", gdje su troškovi i zarada posredničkih kompanija ugrađeni u cijeli period usluge i nikako ne mogu biti povoljniji jer bi se to protivilo tržišnim principima.
kod nas yugo 1000 eura mjesečno
Koliko čovjek mora biti glup da kupuje auto na kredit ili leasing....nestvarno glup...
A da malo pojeftine nove aute?
To postoji i kod nas, doduše uglavnom samo za tvrtke i one s dobrim vezama. Većina rent-a-carova živi od toga (dugoročni najmovi automobila)... Ono što vani postoji, a kod nas još ne, jest da proizvođač automobila iznajmljuje svoje automobile po danu ili po satu... I naravno, isplativost se svodi na to koliko se vozilo koristi. Ako se radi malo km godišnje ili ako se koristi sporadično, onda se više isplati najam... Ako netko napravi oko 30-40.000 km godišnje, nema šanse da mu se takav tip najma isplati. S ispod 10.000 km treba razmisliti i izvagati...
....auta če se imati besplatno i vozi ti ih za 20 kuna dnevno...na jankomiru bit če novih Opela BMVa.....koje će njihove tvornice imati......zajedno sa servisom.....a mi će đo ih šutati nogama.. ..posrednika neće biti.....
Ovaj novinar nezna kako funka leasing....imao sam jednom jedan auto na taj leasing na 4 godine,uz auto dobiješ i kasko,u slučaju štete 10% snosiš sam,nakon te 4 godine ga isplati do kraja,njegovu vrijednost koja se izračunava prema pređenim km i izgleda nakon moguće štete od sudara,ili ga vrati vlasniku,tj. auto leasingu gdje je uzet.....
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ako je "period" onda ne treba pisati vremenski (drugoga nema!). No, ne treba nam ni "period", ne treba nam ni "vremenski", treba samo pisati "razdoblje" (ova hrvatska riječ se kod hrvatskih govornika i novinara izgubila!). Žalosno!