Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 27
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Tesla Model 3
Povratak na članak

U 14 mjeseci i nakon 34.000 km samo je na gorivu uštedio 25.000 kuna, a servis još nije obavio

Zagrepčanin Marinko Vidić oduševljen je vožnjom, jednostavnošću, potrošnjom struje i uštedom korištenja jednog od najtraženijih i najmodernijih automobila na tržištu, koji se odnedavno može bez posrednika kupiti u Hrvatskoj po početnoj cijeni od 319.990 kuna

Komentari 238

CO
Colors
11:43 08.12.2020.

Državni poticaji svima! Prvi korak da približe kupnju Ev automobila.Ova lutrija s poticajima nema smisla i nije pravedna.Što se tiče ponude E-Automobila Tesla daleko ispred svih,pa Hyundai Kona,u 2021 sljedi eksplozija novih modela.VW,Opel,Renault,Peugot,Kia,Bmw..su već izbacili svoje modele.S time bi trebala pasti cijena početnih modela.

VL
CO
Colors
11:52 08.12.2020.

Da pojasnim malo,ako kupujete običan automobil do 15.000 € onda vam se ne isplati zasad uzeti E-auto.Ako kupujete automobil 20.000+ € onda je E-auto najbolje u ponudi.Zašto?Zato što u tom rangu EV “dere” sve napuhance u bilo kojem pogledu (udobnost,ubrzanje,sigurnost,održavanje..) Naravno uz poticaj.

VL
Avatar FrancJunior
FrancJunior
10:55 08.12.2020.

Da se je vozio duplo vise, ustedio bi 68 000 Kuna!!! A da se je vozio 3 puta vise, ustedio bi 102 000 Kuna!

VL
BL
bluesman
11:31 08.12.2020.

Vecina ovih gore navedenih komentara od tipa ekonomske neisplativosti do igracaka za bogate nije tocna. Svaki pojedinacni negativni komentar mogao bih sa lakocom demantirati. Zasto? Odgovor- iz razloga jer vozim el. vozilo a prije toga sam upravljao razno raznim diezelimalima i benzincima , neki od nijih bili su i od od premium proizvodaca. Nista, ali bas nista ne moze se usporedoivati sa tehnologijom i gustem onoga sto sada vozim. Lijepi pozdrav svima koji komentiraju nesto sto ne razumiju. Ti i takvi gledaju u proslost. Vrata buducnosti vec su sirom otvorena, samo treba smoci snage uci i zatvoriti vrata za sobom.

VL
DU
Deleted user
11:09 08.12.2020.

Za početak električna vozila su ekonomski trenutno neisplativa i točka! Naime treba uzeti u obzir vijek vozila od 10 godina, troškove zamjene baterije nakon 5 godina, također ispada da je u brzim punionicama skuplje puniti auto strujom nego benzinom. Jednostavno cijena baterija je još uvijek preskupa i to je razlog zbog čega su ova vozila neisplativa. Jer nakon 5 godina davati više od 50% vrijednosti vozila za novu bateriju je ludost!

VL
IP
info_punkt
11:40 08.12.2020.

Došlo vrijeme da ćaća Vidić ženi sina Marinka. Valja ga malo izreklamirat, da se primi neka s patkastim ustima.

VL
GR
Grandstar
10:26 08.12.2020.

Onaj tko da 400000 kuna zs auto briga ga koliko trosi To je pola dobrog stana u zg bez kamata Zato ce HEP podic cijenu struje da namiri tim bogatasima besplatno punjenje jer netko to mora platit Nista nije besplatno Ekoloski jedns takva baterija je gora od bilo kojeg auta i nikad se nemoze razgradit A o ustedi bi se moglo dugo i nasiroko pisat

VL
ST
stefj
15:00 08.12.2020.

Eh, da, naravno da sam sebi moraš opravdati tu količinu novca koja se potroši na vozilo. Nema tu neke ekonomske računice... U konkretnom slučaju mi smo čovjeku platili 80.000 Kn, a on je dao još 350.000, za neko vozilo koje bi inače koštalo 100 do 150.000 Kn manje (ova cijena s poticajima). To znači da auto moraš voziti najmanje 6-7 godina da ti se isplati razlika u gorivu i to s nekih 30.000 Km godišnje. Uz to da svi mi ostali kupimo dio automobila... Nema, još uvijek je to preskupo i nema ekonomske računice. To ljudi kupuju radi šminke, radi uvjerenja ili jednostavno jer mogu. Ne kupuju da im se isplati... I tako to treba gledati...

VL
JV
Jugo Večernjak
11:37 08.12.2020.

Opet plaćeni novinar piše idiotarije i nebuloze... Prvo,ovo smeće košta preko 300 tisuća Kuna. Za te novce kupiš 3 prava automobila. Drugo;Kolko put je sa tim smećem otišel na neki dulji put? I treće:Nek ga ide punit u Švabiju.Veća sad je skuplje nego natankat gorivo. I zadnje;povraća mi se i od vas novinara i od ovakvih lovatora...

VL
Avatar FutureGohanII
FutureGohanII
14:22 08.12.2020.

Iz vlastitog iskustva, lijepo je imati el auto, ali je to užasna glavobolja, ako nemaš kuću, odluka je ludilo, te on ne može biti jedino vozilo u obitelji, tj još uvijek moraš imati automobil benzinac ili dizelaš, tj hibrid... ostalo su priče za malu djecu. U samo par mjesta električno punjenje je omogučeno, ljeti uz porast stranaca satima čekaš punjenje, izlazak izvan RH je nočna mora za puniti auto, i obvezatno imati komplet univerzalnih punjača, jer svaka zemlja ima svoj standard... da, tehnologija zakon, ali još uvijek nedostaci su takvi da preporuka o kupovini ne postoji, da ne ulazim ako ga želiš prodati, aposolutno nitko ga neće....

VL
Avatar Urban Fox
Urban Fox
11:36 08.12.2020.

Tesla od Londona do Zagreba treba 4 sata punjenja (na 1600km), toliko vremena se potroši na razna stajanja kad se vozi dizelom, provjereno, a akumulatori su mu manje više vječni

VL
DU
Deleted user
11:42 08.12.2020.

Uštedio? Možda ali zahvaljujući prije svega 80000 kuna poticaja, otprilike koliko sam sam uplatio poreza u godini. Znači bitno je samo na kojoj strani proračunske vage se netko nalazi. Paradoks svih ovih ovih ekoloških poticaja je da ih teoretski mogu dobiti svi a u praksi samo oni koji već imaju novaca na bacanje.

VL
5S
505.scrtom
10:18 08.12.2020.

da da kada mu baterija rikne za osam do deset godina, toliki im je vijek otprilike,možeš ga hitit jer nova baterija košta kao novi auto

VL
DU
Deleted user
19:46 08.12.2020.

Zabavljate se ,ja se moram brinuti kako da prehranim djecu u vrijeme kada hara navodna korona kriza i zabranjen mi je rad.

VL
Avatar SMECHAR
SMECHAR
20:45 08.12.2020.

Stalno govorite uz poticaje. Pa tko plaća te poticaje? Pa svi mi ostali, nije taj novac pao s neba. Plaćaju ga oni koji se voze na klasična goriva i iz drugih poreza. Dakle auto košta 400.000 kn i pustio bi da ih kupuju oni koji imaju novaca po punoj cijeni jer se stavljaju u neravnopravan položaj oni koji nemaju preko 300.000 kn za auto. Pa kopija golfa id.3 je preko 350 000 kn. Ta vozila su i daje preskupa za prosječnog kupca u hrvatskoj.

VL
Avatar Belski
Belski
14:42 08.12.2020.

Ča je ušparal? Platil je taj auto 350 000 kn. Svoj sam TDI kupil pred četiri let i ako računam troške kupovine, vsih osiguranjev, vsih servisov i trošak goriva do sada sam platil vse skup cca 195 000 kn. Dakle, svoj auto morem voziti još nikih tri let (ukupno sedam) sa sadašnjimi troški da bih potrošil one pineze ke je on platil samo za kupovinu te (pre)skupe igračke. A more biti i da sam ja munjen. Ča ne?

VL
AC
acer7
15:21 08.12.2020.

Iz kojih izvora dolazi struja za električne automobile?

VL
T7
Toro. 71
23:48 08.12.2020.

Super u dodatnoj opremi dobijes NSA, FBI, KGB, MOSSAD I M5!! Ne hvala!!!

VL
OD
Ostanite_doma
15:55 08.12.2020.

Znači za 4 god ćeš uštedit 100 kkn, a ta kanta je 200 kkn skuplja od luksuznog benzinca iste klase. Koga vi mažete, a tek priča o okolišu , odakle dolaze baterije i gdje kako će te ih reciklirat ? Nemogu vjerovat koje floskule

VL
Avatar Asterix
Asterix
15:37 08.12.2020.

A jest ružan kokpit... brutalno ružan...

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.