Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 54
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
IMPLEMENTACIJA SUSTAVA NADZORA BRZINE
Povratak na članak

Tutor za divlje vozače: Uvodi se automatski nadzor brzine na autocestama

Dionice pod nadzorom bit će obilježene prometnim znakovima. Nadzor brzine bit će najavljen, tko ignorira upozorenje, platit će kaznu

Komentari 105

DU
Deleted user
09:40 18.12.2018.

Zagreb - Split 390 km, tri sata x 130km, novinar je sa ovim kvazi strucnjakom sastavio clanak, kao da je za manje od tri sata u rangu bolida formule. Prvo bi bilo korektno reci koliko sustav kosta i to ukupno instalavija i odrzavanje, koliko ljudi treba zaposliti da bi funkcionirao, zatim tocan broj nesreca iskljucivo radi brzine. Pa znamo da je na autocestama skoro 80% nesreca razlog umor a ne brzina, da ne spominjem tehnoloski napredak vozila, gdje ona skoro da mogu samostalno uz front assist, line assist... ici 160km/h Brzina je uzrok nesreca na seoskim zavojitim cestama uz alkohol, autocesta... dajte molim vas??

VL
HL
Hladan
09:07 18.12.2018.

Kazne, porezi, kazne, prirezi, kazne, doprinosi, kazne, nadzor.....Ponekad imam dojam da je ova drzava stvorena samo kao okvir za sisanje ovaca! Nadzirite zivotni standard, zaposljavanje, place i masovni odljev stanovnistva van, retardi Plenkovicevi!!

VL
Avatar siva_sova
siva_sova
09:20 18.12.2018.

uvedite vinjete lopine !

VL
VI
Vito
09:56 18.12.2018.

nego će biti sigurne i moderne autoceste ... sigurno kretati dozvoljenim brzinama ::: Odredite "dozvoljenu" -čisti srbizam, čak ne rusizam- na 55 km/h. __ Tako će i traktori smjeti na autoput, a šleperi će ih smjeti preticati. __ Samo kreteni bez mozgapišu o ograničenju brzine na autoputu. __ Tako su nas plašili u komunizmu - velika brzina je uzrok nesreće, a ograničenje brzine to sprječava. __ Samo neuki i neobrazovani u to vjeruju __ Zar stvarno državni paraziti misle da je narod toliko glup???

VL
DU
Deleted user
10:15 18.12.2018.

Tko koga ovdje zavarava. Pa najmanje je stradalih i poginulih u Hrvatskoj je na autocestama, a najmanje od prekoračenju brzine na istima! Pa neka mi netko ospori ovu tvrdnju. Tim više što su brzine više nego konzervativne i vrlo često su ograničenja na razini gotovo lokalnih cesta. Problem su ostale prometnice, a kako se čini država se više bavi ubiranjem sigurnih prihoda doli spašavanju života. Budimo jasni:najmanje se čini na prevenciji i kulturi, a sankcije koliko da su potrebne ne mogu biti jedino i isključivo mjerilo kojom će se umanjiti broj unesrećenih i poginulih. Članak je tendeciozan i bez stvarnih argumenata.Država uvodi tlaku nad tlakom.

VL
RI
Ringo
10:28 18.12.2018.

Vidio sam stotine puta nerealna ograničenja brzine na autoputu. Npr. piše "VJETAR", a ni daška vjetra, ograničenje 40-60 km/h. Piše "RADOVI", a nitko ne radi, isto 60 km/h. Piše "MAGLA", a magle nema, ograničenje 40 km/h, itd. I sad mimi mi trebali puziti po auto putu zbog nečijeg hira. Inače realnih 155 km/h bez kazne na autu putu je skroz O.K.

VL
Avatar ivica48
ivica48
09:54 18.12.2018.

Sabračajnih je jako malo na autocestama već na lokalcima a čto se tiče autocesta ja sam da se brzina povisi na najmanje 150 na sat jel naše auto ceste su prazne kao šuplje bure

VL
Avatar Asterix
Asterix
12:30 18.12.2018.

Problem je što zakonodavac sve vozače trpa u isti koš. Neki vozači divljaju bez obzira na sve. Ja prilagođavam vožnju uvjetima na cesti, vozilu, gumama, umoru, gustoći prometa itd. Volim potegnuti kad se može, 30 godina staža bez ogrebotine. Kad vidim da se približava vozilo iz suprotnog smjera velikom brzinom skidam nogu s gasa. Jednom me to spasilo. On je prešao na moju stranu a ja na njegovu jer je bila prazna.

VL
VI
Vito
09:59 18.12.2018.

nego će biti sigurne i moderne autoceste ... sigurno kretati dozvoljenim brzinama ::: Sigurno kretanje po autoputu osigurava kvalitewtna izvedba kolnika i asfalta __ Sigurnost u prometu osigurava obrazovanje od djetinjstva __ Zabrana kretanja je izmišljotina diktatora i fašista koji kažnjavanjem provode strahovladu kako bi lakše vladali i parazitski živjeli na račun siromašnih

VL
LO
lojtra2
09:41 18.12.2018.

To već postoji u Austriji. Zove se "section control" i iz iskustva znam da naplaćuju kazne, čak i za sitna prekoračenja. Dijelovi pod nadzorom su na dionicama gdje nema usputnih stajališta a duljine nadzorne trase su često promjenjive i slabo označene.

VL
GL
globalsolutions
09:21 18.12.2018.

Kad je netko vozeći 180-200 na autocesti izazvao nesreću?

VL
VI
Vito
09:46 18.12.2018.

Dopuštanjem uvoza vozilima koja mogu postići brzine veće od 130 km/h država je dopustila i veće brzine na autoputovima. __ Kažnjavanje vozača koji voze brzinama koje im omogućuju vozila je pljačka i čista prijevara. __ Država bi morala zabraniti vozila koja omogućuju veće brzine od 130 km/h i to bi jedino bilo pošteno čak i prema policijskim "presretačima", jer ne bi mogli ugroziti vlastiti život naganjajući brže vozače, a demokracija bi bila zadovoljena.

VL
YG
yggy27
21:29 18.12.2018.

jel ovaj novinar išao u školu? 390km za 3 sata i što tu ne štima?

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
10:51 18.12.2018.

Najčešće onaj koji ima "bjesan" auto, nema kulture, a ima i novaca.Za sigurnost prometa jedino rješenje je da takav nema auto.

VL
IM
Immanuell
14:00 18.12.2018.

Hrvatska ima autoceste u vrhu kvalitete u Europi. Prošao sam Njemačku, Austriju, Švicarsku, Mađarsku, Sloveniju i Italiju uzduž i poprijeko, naše ceste su među najboljima. Jedina prijeko potrebna stvar na autocestama je uvođenje vinjeta, time bi konačno prestale stravične gužve tijekom turističke sezone na naplatnim kućicama. Ali netko je izračunao da bi država tako manje zaradila na cestarini........ Brzinu na autocestama u Hrvatskoj treba ograničiti na 140 ili 150 km/h uz ostavljanje tolerancije od 10%. Ne treba dozvoliti ni na jednoj dionici situaciju bez ograničenja, jer kod nas je i mentalni sklop ljudi takav da nisu u stanju pravilno procijeniti svoje vozačke sposobnosti. Time bi se zadovoljili svi vozači koji često koriste autoceste, a kojima je ograničenje od 130 km/h prenisko. Ovo što se predlaže je glupost nad glupostima; na autocestama je daleko manji broj nesreća nego na regionalnim i lokalnim cestama, a razlog je uglavnom umor, a ne potreba za divljanjem. Kome je to prebrzo, i dalje može po desnoj koloničkoj traci voziti npr 120 km/h, s time da bi kao najnižu dopuštenu brzinu trebalo ostaviti 80 km/h, ali uz obaveznu upotrebu sva 4 žmigavca.

VL
BS
@bserver
10:32 18.12.2018.

u Apsurdistanu svega ima! Istina je da ima svakojakih luđaka za volanom, najčešće su to bliski susjedi iz okolnih država. Istina je da ih treba obuzdati. Ali isto tako je istina da RH nema autoput na kojem se može dati sebi na volju i aute koji su svakim danom brži i moćniji, malo "proluftati"!? Naši "autoputevi" su uglavnom brze ceste, najčešće gradilišta u kontinuitetu i zbog toga su nesigurne. Stare ceste su priča za sebe. Vozač koji striktno prati propise, vozio bi iz Zagreba do Rijeke oko 7 sati. Jer su znakovi stavljeni prije 50g.i ne mjenjaju se? Čitamo o ogromnim investicijama u cestovnom prometu a on je regulatorno na razini 19 stoljeća. Nema tu pameti!

VL
VI
Vito
09:39 18.12.2018.

Dajte molim vas objasnite nama, običnim smrtnicima, čemu služe autoputovi??? __ Ako autoputom nije moguće voziti brzo, onda to ne zaslužuje imenicu -autoput- __ Budala i po gradu vozi brže od 45 km/h na koliko su inkronizirani semafori. __ Na praznom autoputu, a takvi su većinu vremena po cijeloj Hrvatskoj, "pogotovo" na dionici Zagreb Split, samo kreten može zabraniti sporu vožnju od 130 km/h. __ Nema apsolutno nikakvog opravdanja da na praznom autoputu vozač ne iskoristi snagu motora koju je odredila tvornica, a dopustila država prilikom uvoza. __ Poštenije bi bilo zabraniti uvoz vozila koja mogu postići veću brzinu od dopuštene na autoputovima po Hrvatskoj. __ Stranci imaju "rent-a-car" tvtke pa mogu iznajmiti "takva" vozila prilikom vožnje po Hrvatskoj te će tim činom automatski nestati sve pretnje nesrećama zbog nedopuštene brzine. __ Suprotno tome je čista prijevara - dopustiti uvoz brzih vozila i ne dopustiti korištenje mogućnosti motora u njima __ Kažnjavati korištenje snage motora na slobodnoj cesti je najobičnija pljačka __ Ništa čudno nije znenađujuće od organizacije pred sudom osuđene za pljačku Hrvatske zbog koje stanovništvo "bježi iz Hrvatske glavom bez obzira.

VL
BE
Beppi
23:04 18.12.2018.

"Stručnjak" ima pravo, s obzirom na max. dozvoljeno brzinu na autocesti od 80 km/h. Spora vožnja uzrokuje kolone i veću mogućnost za udes. Neka stručnjak prouči koliko je udesa ljeti od Zagreba do Bosiljeva (spora vožnje zbog gužve) a kolika od Bosiljeva prema Splitu, pametnom dosta.

VL
Avatar grbadeva
grbadeva
09:36 18.12.2018.

nikako da shvatim gosi nounara kada napiše, citiram: često se mogu čuti pojedinci kako se hvale da su od Zagreba do Splita stigli za tri sata.... E pa gosi nounar da do maksimuma poštivaš prometne propise i sva moguća ograničenja od Zagreba do Splita bez problema i bez hvale stižeš za tri sata.

VL
DU
Deleted user
03:54 19.12.2018.

Novinarka ziher nema ni vozačku kad trkelja ovakove nebuloze, plačeni članak da nekoj fukari osigura unosan deal sa HAC-om.... a građani u toj priči da glume bankomat za istresanje zarađene mizerije... dok im ne dojadi pa odu na put bez povratka, uz degutantnu domoljubnu audio kulisu Kolinda/Bulić

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.