Naslovnica Auti Automobili

Testirali smo praktičnost Kia Ceeda: Utrpali smo dva bicikla, romobil... i četvero ljudi

U kabini nudi dovoljno prostora i za obiteljsku uporabu. Prednja sjedala prostrana su i komforna. Straga bez problema stanu tri osobe, ako baš nisu krupnije
03. listopada 2019. u 11:55 0 komentara 1176 prikaza
Kia Ceed
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/6

Uspjeh treće generacije Ceeda nije upitan. Pitanje je samo broja primjeraka dostupnih tržištu, jer Ceed je među modelima čija potražnja nadmašuje ponudu. Novi Ceed klasičan je kompaktni hatchback, predstavnik “golf klase”. U dužinu broji 431 centimetar, dakle dimenzijama je ostao gotovo uz bok drugoj generaciji. Širok je 180 (+2 cm) i visok 144,7 (-2,3) centimetara. Međuosovinski razmak od 265 cm jednak je onome kod prethodnika.

Spavali tijekom vožnje u Tesli Čudo iz Tesle Vozio 100 na sat i ostao u nevjerici ugledavši što se događa u vozilu pored njega

Ni dizajnerski nije napravljen velik odmak, što je razumljivo i posve opravdano, jer niti jedan proizvođač ne mijenja radikalno izgled modela kojeg su kupci dobro prihvatili. To bi, naime, bilo kontraproduktivno. Novi je Ceed stoga vizualno evoluirao, zreliji je, ali uz sve prepoznatljive značajke prethodnika. Korejski ga je proizvođač stvarao za europskog kupca i u svim je aspektima pogodio bit. Ceed je atraktivan, ali ne izdvaja se previše na cesti. Linije su mu umjerene tako da se sviđa većini. U kabini nudi dovoljno prostora i za obiteljsku uporabu. Prednja sjedala prostrana su i komforna. Straga bez problema stanu tri osobe, ako baš nisu krupnije. Prtljažnik? Prima 395 litara. Gledajući suhe brojke, nije najveći u klasi. No, isprobali smo ga u više svakodnevnih situacija i oduševio nas je količinom stvari različitih veličina i oblika koje može primiti. Izdvojit ćemo samo da smo u Ceedov prtljažnik uspjeli utrpati dva bicikla, romobil, ruksak, kacige. A u kabini su se pritom prevozile i četiri osobe, dakle stražnja klupa nije potpuno preklopljena (čime bi se otvorio prostor zapremnine 1291 l). Stoga, palac gore za prostranost i funkcionalnost Ceedova interijera!

Kia Ceed
1 / 6
Kia Ceed

Više novina nego na vanjskom izgledu kod Ceeda uočavamo sjedanjem za upravljač, koji vozaču sada prenosi više konkretnijih informacija s ceste. Vozačka pozicija sada je bolja, materijali kvalitetniji, završna obrada uzorna. Multimedijske funkcije su pristupačnije, instrumenti pregledni. Središnja konzola - u čijem je vrhu 7-inčni zaslon multimedije - praktično je zakrenuta prema vozaču. Sve zajedno čini skladno i ugodno vozačevo okruženje.

Usporedba automobila USPOREDBA Struja, hibrid ili nafta - istražili smo koje je rješenje najbolje

U vožnji je novi Ceed agilan i upravljiv. Preciznost ne zaslužuje baš čistu peticu, ali čiste savjesti ocijenili bismo je vrlo dobrom. Pod prednjim poklopcem je uglađen i na cesti jako uvjerljiv 1,6-litreni CRDi motor sa 115 KS i 280 Nm. Živahan je već od niskih okretaja. Uparen je s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem i ta je kombinacija sasvim solidna. Isprobani Ceed za ubrzavanje do stotke utroši 10,5 sekundi te postiže maksimalna 192 km/h. Tijekom testa prosječno nam je trošio 5,8 l/100 km.

Testni Ceed opremljen je srednjim Edition paketom opreme koji između ostalog nudi dvozonski klima-uređaj, odmrzavanje vjetrobranskog stakla, audio sustav s 7” LCD zaslonom, 16-inčne alu naplatke, tempomat i sustav za izbjegavanje sudara. Bogato opremljen kompakt uz dizelskih 115 konja stoji 156.990 kuna (144.990 kn uz Active opremu), pa se diči i dobrim omjerom uloženog i dobivenog. Ceed, inače, cjenovno starta od 122.990 kuna.

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.