Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Rimac u Kini gradi tvornicu električnih motora i baterija vrijednu milijardu kuna

U tvornicu e-motora i baterija vrijednu 158,2 milijuna dolara Rimac će uložiti znanje i pet milijuna eura, 
a dobiti 40 posto vlasništva
13. ožujka 2018. u 10:55 60 komentara 7462 prikaza
Mate Rimac
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Dok su pogledi ljubitelja automobila bili upereni u Ženevu i novu električnu jurilicu C_Two, Mate Rimac sa svojim vodećim dioničarom u Aziji zaključio je posao karijere.

C_Two Premijera u Ženevi Ovo je novi Rimac: 1914 KS, do 100 km/h za 1,97 s... Rimac: Auto je razvijen iz nule

Rimac Automobili i Camel grupa ugovorili su da će do kraja ove godine izgraditi u Kini tvornicu električnih motora i baterija vrijednu milijardu kuna. Mate Rimac kaže da je ovo važan poslovni iskorak za kompaniju, jer će nova tvornica biti usmjerena isključivo na kinesko tržište.

– Kina nam je važna jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva te bilježi najveći rast – izjavio je za Poslovni dnevnik Rimac. Kina, prema udruzi proizvođača vozila CAAM-a, mjesečno proizvodi 2-3 milijuna vozila, od kojih pet posto čine e-vozila.

U Rimac Automobilima objašnjavaju da je plan kineske vlade prijeći u cijelosti na električna vozila. To znači de će se potražnja za električnim motorima, baterijama i drugim sustavima koji se ugrađuju u e-vozila, a što trebaju tamošnji proizvođači, u sljedećem razdoblju povećati za približno 20 puta.

Mate Rimac
1 / 22
C_Two

Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede od 110 do 130 tisuća e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 tisuća jedinica.

– Kina se strateški opredijelila prema električnim vozilima i već danas ima u planu transport potpuno prebaciti na električni pogon pa smo napravili iznimku za kinesko tržište. Tvrtka Rimac Automobili razvoj i proizvodnju za sva ostala svjetska tržišta zadržava u Hrvatskoj – ističe Rimac. Za Rimca su uvjeti novog posla s Kinezima iznimni. Vjerojatno je ovo u startu najisplativija i najpotentnija hrvatska investicija u Kinu. Ukupno ulaganje u novu tvornicu je 158,2 milijuna dolara, gotovo milijardu kuna. Rimac Automobili u tome sudjeluje s pet milijuna eura u novcu te sa znanjem i tehnologijom. Ostatak ulaže Camel. Rimac je za to dobio 40 posto udjela u novoj tvornici, koju su nazvali, Zhongke Luo Rui Technology Co.

Rimac C_Two C_Two u detaljima Sve tajne Rimčeva bolida: baterije imaju snagu kao mala hidroelektrana Rimac C_Two Novi model Rimac objasnio zašto neće predstaviti C_Two na Zagreb Auto Showu Rimac C_Two SVJETSKI MEDIJI C_Two izazvao veliko zanimanje: 'Nadamo se da su ispravili jednu malu manu'
U Tomislavovom domu na Sljemenu traju prirpeme za karantenu
KULTNI HOTEL
Zašto se zatvara Tomislavac: Ljudi će u karanteni boraviti 15-ak dana uz potpuni komfor
tt
Tabu tema
Evo što morate znati o životu s hemoroidima
  • koraknaprijed:

    Šta tu ima spono? Čovjeke radi i zapošljava gdje god stigne trenutno zapošljava preko 300 radnika u Hrvatskoj.

  • Avatar taqa
    taqa:

    Valjda će jednog dana osvanuti vijest: Hrvatska izvozi u Kinu! Sve drugo,idi mi, dođi mi.

  • Avatar kaznitelj
    kaznitelj:

    Svaka čast Rimče...samo naprijed