Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Otkrili koje boje automobila najbolje, a koje najgore drže vrijednost

Prosječni automobil izgubio je 33,1 posto vrijednosti, žuti 27 posto, a zlatni 37.1
23. listopada 2017. u 10:02 1 komentara 6579 prikaza
Chevrolet Camaro
Foto: Eamon and James Clarke/Press Association/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/2

Vjerojatno ste čuli priče o tome kako neki modeli automobila bolje "drže" cijenu od drugih. No, čini se da na vrijednost rabljenih automobila utječe i - boja.

rabljeni auti Odabrali smo Top 20 najjeftinijih rabljenih automobila

Naime, američka tražilica za automobile iSeeCars analizirala je više od 2,1 milijuna rabljenih automobila starih tri godine svih boja prodanih od rujna 2016. do kolovoza 2017. i utvrdila kako vrijednost najbolje drže žuti, a najgore zlatni automobili.

Prosječni automobil izgubio je 33,1 posto vrijednosti, žuti 27 posto, a zlatni 37.1. "Najuspješnije" boje iza žute su narančasta, zelena i bijela, dok su uz zlatnu i ljubičasta, bež i srebrna.

- Žuti auti su relativno rjeđi, što možda potiče potražnju i pomaže u održavanju njihove vrijednosti - rekao je Phong Ly, direktor iSeeCarsa.

Međutim, rjetkoća nije jedini čimbenik jer su i bež, ljubičasta i zlatna također rijetke boje, imaju samo 0,7 posto udjela, ali gubitak vrijednosti im je više od 10 posto gori od prosjeka. Najuobičajenije boje - bijela, crna i siva - po držanju vrijednosti jako su blizu prosjeka.

Zagreb: Sajam automobila Jakuševac tradicionalno je mjesto za kupoprodaju limenih ljubimaca Savjetujemo 8 koraka: kako kupiti rabljeni automobil Fiat Punto Što se traži? Ovo je 5 najprodavanijih automobila do 15.000 kn Sajam automobila na Jakuševcu Rabljeni auti Sve je puno auta iz unosa, ali može se naći i dobrih prilika
Zagreb: Počelo antigensko testiranje testiranje u srednjim školama
UČINKOVITOST CJEPIVA
Stručnjaci otkrili što se može dogoditi dođete li u dodir s virusom 10 dana nakon prvog cijepljenja
Digitalizacija
Modernizacija potrošačkog iskustva
Papir je prošlost, stiže era aplikacija