Ukida se porez na rabljene automobile, a uvodi pristojba: 'Trebalo bi biti jeftinije'
Dodao je kako je do sada obračunati porez bio pet posto vrijednosti automobila, dok će se za potrebe nove upravne pristojbe koristiti razredima izrađenima na osnovi starosti i snage automobila
Komentari 29
Poslije će pričati da nije imao pojma kaj se događa u Ministarstvu financija.
Ne moze nikako biti jeftinije. Jedan dio nameta odvajat ce se za Agrokor.
A onda pošto u MUP - u nema blagajne niti takse, idi do pošte, plati, pa opet u red čekaj....
Nije komunalna naknada nego porez na nekretnine, nije porez na rabljena vozila nego upravnja pristojba...i prema Marićevom tumačenju i jedno i drugo će biti jeftinije......Je da, i onda je svizac zamotao čokoladu.....
Ukida se porez , a uvodi pristojba?!!! sve ostaje isto samo su zamjenjene rijeći i dalje će biti porez samo ćete ga brže platit bit će im efikasnije napunit državni buđet
Ukida se.... uvodi se !?! Zanimljiv pristup poreznoj reformi.........nije-nego
uvode porez a onda govore "trebalo bi" ... znace bit ce kontra! ta zasto bi inace mijenjali poorez nego da uzmu veci harac. naravne sve pod moto "tako je eu" a kada treba i neke druge stvari recimo ovrhe, onda eu pravila ne postoje. ma nosite se
šteta što ovaj mozak Marić njie rođen prije tisuću godima
A jeli i dalje ostaje vaša procjena po katalogu ili će vas stvarno zanimati koliko je automobil plaćen (s obzirem na prijeđenu km i stanje u kojem se nalazi, a ne samo godinu proizvodnje)?
Opet isto! Trebalo bi??? Što neznate računati?
Trebalo bi biti jeftinije.. ali neće. Bit će skuplje. Zašto bi inače vlast mijenjala naziv naknade, dadžbine, poreza, pristojbe..?
Potvrda o kupoprodaji automobile se podnese policijskoj upravi I na temenju te potvrde odredi se visina poreza....
Porez na sve automobilie I benzin treba ici direktno Auto cetama RH I upotrebiti novac za odrzavanje puteva
A zašto se uveo na nove automobile PPMV, zašto. Umjesto da novi pojeftine, oni poskupljuju i jasno da će sve više polovnih automobila biti na cestama. Taj PPMV se trebao ako se već morao uvesti za skuplja vozila. Recimo preko 105, ili 150 tisuća kuna, a ne na jeftinjake poput Dachiu Sandero, Hyundai i10, i20, itd. Kada će napokon za kupovinu nećeg biti jedinstven porez, a ne da de tu dodaju neki dodaci i gluposti. Čemu isto onaj porez na luksuz od 400kn koji se smanjuje do starosti vozila 10 god. Mislim stvarno smo lopovska država.
Kod nas kad se mjenja porez, uvijek auti "pojeftine". Najbolji dokaz je kako više "nema" carine na aute.
ha ha ha Guten morgen Maricu.izmislijo si toplu vodu pa to je u njemackoj vec 50 god na jednom mjestu da se sve obavi
Prilikom kupnje rabljenog automobila,prije plaćanja prevare od 5%, ili upravne pristojbe ode se kod ovlaštenog sudskog procjenitelja za motorna vozila koji uz pomoć formule izračuna i procijeni vrijednost vozila koja iznosi 3 i više puta manje nego je to u poreznim katalozima. A porezna mora uzeti u obzir ovlaštenog sudskog procjenitelja i po nalazu vještaka razrezuje porez...vjerujte,nisu sretni zbog toga a moraju naplatiti po nalazu...
miniistar marić je po mome mišljenju jedan od najboljih ministara financija do sada.bez obzira na agrokor.i treba ga pustiti da radi svoj posao.ali iza ovoga smanjenja poreza na prijenos rabljenih vozila sigurno se krije nešto drugo.mislim da je ovo priprema za porez na nekretnine i uvođenje naknade za odvoz smeća ili nova naknada za zdr.osiguranje.
Dr. Maric samo naprijed.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovo je podcijenjivanje zdravog razuma.Svugdje u EU se plati porez na kupnju novog vozila i kod iduce prodaje ga nema.Ovdje jedno vozilo moze biti staro i 30 godina i promijeniti vlasnika isto toliko puta,a svaki put krvopije uzimaju 5% od procijenjene vrijednosti koja je uvijek veca od trzne vrijednosti.Ako dodjete u poreznu upravu traziti iznos procjene za vozilo oni to nece kazati ,vec im se mora ostaviti ovjereni kupoprodajni ugovor i prometna dozvola koju vracaju tek po placenom porezu tako da kupac ne moze odustati od nerentabilne kupnje.Do prosle godine vozila su se procjenjivala po katalogu orjentacionih cijena izdanje CVH (centar za vozila hrvatske),ali im je to malo bilo pa su presli na neku stranicu dostupnu na internetu gdje se je tesko ulogirati,a to i nemalo kosta.Nakon ove promjene prepisi su bili skuplji cca 30%.Tako ce i ovaj novi sustav poreskog inovatora ponovno biti na "korist" kupaca.Sto se tice cestarine mudre glave su se sjetile da cestarina ne ide po zapremini motora (kubikazi) vec po tezini vozila.To je isto trebalo "pomoci" vlasnicima vozila kod registracije,ali na srecu posteni su se pobunili.To je trebalo stupiti prosle godine na snagu.Boj se Danajaca i kada ti darove donose.To su neke od dosada nevidjenih poreskih reforma koje je slavodobitno najavljivao gazdin sincic.