Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Auti Automobili

Mate Rimac: Concept One bio je slijepa ulica, Nevera je hit!

Mate Rimac na konvenciji Auto@2030 kazao je kako još nije ostvario svoju viziju te da žali što je toliko gledao što radi konkurencija te im se čak i prilagođavao. Trebao je, kaže, još više raditi po svom
18. lipnja 2021. u 12:23 7 komentara 6484 prikaza
Zagreb: Auto@2030 Adria, najveća regionalna stručna konvencija automobilističke industrije
Foto: Davorin Visnjic/PIXSELL
Pogledajte galeriju 1/4

Mate Rimac bio je gost iznenađenja na regionalnoj konvenciji Auto@2030 Adria, koja je prošlog tjedna održana u Zagrebu. Nakon što je izjavio da još nije ostvario svoju viziju, Mate Rimac najavio je veliku vijest za tri tjedna. Moguće je da se radi o konačnoj odluci da tvrtka Rimac Automobili izađe na burzu, s procjenom oko pet milijardi eura novog kapitala.

Mate Rimac predstavio Neveru: Ovaj  auto pomiče granice uskoro će preuzeti Bugatti Njemački mediji: Rimac izlazi na burzu. Rimac automobili: Razmatramo različite mogućnosti

- Blizu sam cilja koji sam si davno postavio: da imam pogon iz kojeg će dnevno moći izlaziti jedan automobil, a istovremeno će svakodnevno ići kamioni i vagoni baterija, komponenti i dijelova kupcima. Na svom poduzetničkom putu žalim jedino što sam previše analizirao konkurenciju i tome se prilagođavao. Trebao sam više raditi po svom. Ljudi nisu svjesni koliko će se automobilska industrija promijeniti, a desit će se nešto slično kao što se u 15 godina promijenilo tržište mobitela. Sad ne možemo puno toga znati, koje su sve promjene pred nama, no vrijeme će pokazati - kazao je Rimac. Napomenuo je kako je Concept One bio slijepa ulica te da je tek Nevera projekt koji ima smisla i na čemu su zapravo odmah trebali početi raditi.

- Budućnost automobilizma vidim kroz autonomna vozila, pitanje vlasništva, jer će kupci kupovati ‘kilometre’, a ne sama vozila - rekao je Mate Rimac, napomenuvši da će postojeći proizvođači automobila i dalje biti ozbiljni igrači, ali ne više najvažniji.

Mate Rimac predstavio Neveru: Ovaj  auto pomiče granice OPISAO NAJTEŽE TRENUTKE U KARIJERI Rimac: Zbog famoznog investitora 'Johna' i Hammonda izgubio sam 10 godina života

Zaključak Auto@2030 Adria konvencije je da je budućnost automobila u 2030. električna, što je velika poslovna prilika za nove tvrtke, ali i za one tradicionalne koje su voljne usvojiti promjene kao prilike za rast. Konvencija u organizaciji Swiss School of Business and Management Geneva okupila je vodeće europske i regionalne lidere autoindustrije koji su predstavili globalne mega trendove i primjere najboljih praksi, usporedili razvijenija europska tržišta s hrvatskim.  U sljedećih 10 godina autoindustrija će se promijeniti više nego u 130 godina. Glavni su pokretači tih velikih promjena potreba za smanjenjem emisija CO2 (što je utjecalo na ubrzani razvoj električnih vozila) i digitalizacijom. Od 2010. investirano je 330 milijardi dolara u razvoj autonomne vožnje, pametne mobilnosti, električna vozila i povezivost vozila.

VIDEO Pojavila se snimka kako auto Mate Rimca, Nevera, juri 248 km/h po zagrebačkoj obilaznici

Zanimljivo
Slovo koje prvo ugledate na fotografiji otkrit će vam nešto o vašem karakteru, ali i koja je karijera prava za vas
Schneider
Pametne tvornice
Ohrabrujemo i potičemo digitalnu transformaciju u zemljama jugoistočne Europe
  • PallMall:

    svaka mu cast,ali ja osobne ne vidim sa ovom tehnologijom sa kojom danas raspolazemo rijesenje u e-autu,pogledajte u Cile, gdje se voda crpi iz veliki dubina,da bi se isparila i ostao lithium,unistavaju se cjela podrucja,selajaci ostaju bez vode, druga komponenta ... prikaži još! je Kobalt,koju jadni Ljudi vade u improviziranim rudnicima sa 40m dubine.Da bi jedana Rimac Nevera bila co2 alternativna ,trebala bi proci najmanje 300000km....a onda ipak ostaje visoko otrovni Akumulator,I to sve uz uvjet, ciste ekoloske struje.

  • hacker:

    Električni automobil na BATERIJE je trenutno slijepo crijevo auto industrije. Pola tona baterija za domet od 400 km u ljetnim mjesecima a u zimskim 250 km, današnjom tehnologijom nije moguće napraviti efikasan i C02 neutralan električan automobilom. Znanstveni razvoj treba ... prikaži još! uložiti u sasvim novi koncept baterija ili proizvodnju električne energije "on board "u samom vozilu iz alternativnih goriva. Jedino riješenje u bližoj budučnosti su sintetička goriva za SUS motore dobivana iz obnovljivih izvora a proizvedena pomoću nuklearne energije.

  • Avatar messerschmidt
    messerschmidt:

    Musk proizvodi brži i nekoliko puta jeftiniji auto. I zasigurno ima veći broj od jednog dnevno.