DRUGA FAZA PROJEKTA

Zagrebački Bajs se širi: Stiže još 500 bicikala i 47 novih lokacija, evo gdje će se nalaziti

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Tomislav Tomašević i njegovi zamjenici predstavili nove usluge održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Nova usluga održivog javnog prijevoza - Bajs
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Tomislav Tomašević sa zamjenicima predstavio novu uslugu održivog javnog prijevoza - Bajs
09.10.2025.
u 09:47
Sada je udovoljeno prijedlozima građana te je proširena mreža po kvartovima na mjestima stanovanja i rada. Stanice su postavljene i u blizini fakulteta, škola, sportskih ustanova i tržnica. Cilj je dodatno povezati postojeće stanice i učiniti mrežu još kvalitetnijom i dostupnijom za sve korisnike
Pogledaj originalni članak

Sustav javnih bicikala „Bajs“ dobio je proširenje, te je sad dostupan još većem broju korisnika, javljaju u Gradu. Krenuli su s novom fazom širenja mreže, pa se ovaj tjedan postavlja još 500 bicikala i aktivira 47 novih stanica opremljenih stalcima, raspoređenih u različitim kvartovima i uz ključne prometne pravce. Riječ je o najfrekventnijim lokacijama poput Doma zdravlja Siget, Klizališta Velesajam, Super Andrije Siget, OŠ Kajzerica, Oktogona Dugave, Trga Republike Hrvatske,  SC Trnje, Tržnice Jarun, Ulice Božidara Magovca i drugih. 

U prvoj fazi projekta ovo ljeto stanice su postavljene na ključnim čvorištima u gradu, a sada je udovoljeno prijedlozima građana te je proširena mreža po kvartovima na mjestima stanovanja i rada. Stanice su postavljene i u blizini fakulteta, škola, sportskih ustanova i tržnica. Cilj je dodatno povezati postojeće stanice i učiniti mrežu još kvalitetnijom i dostupnijom za sve korisnike. Ovom fazom projekta bicikli se mogu voziti i unutar kvartova olakšavajući kratke vožnje i brži pristup javnom prijevozu, što svakodnevne obaveze čini jednostavnijima i fleksibilnijima. 

Foto
storyeditor/2025-09-01/PXL_290825_137456513-1.jpg
Foto
storyeditor/2025-09-01/PXL_290825_137456553.jpg
Foto
storyeditor/2025-09-01/PXL_290825_137456521.jpg
Foto
storyeditor/2025-09-01/PXL_290825_137456518.jpg
Foto
storyeditor/2025-09-01/PXL_290825_137456513.jpg

S ovim novim lokacijama Zagreb će imati 90 aktivnih stanica i 1.000 bicikala, a do kraja listopada očekuje se dovršetak mreže od ukupno 180 stanica i 2.000 bicikala raspoređenih po cijelom gradu. – Bajs nije samo sustav bicikala – on je simbol pametnijeg, održivijeg i pristupačnijeg Zagreba. Dodavanjem stotina novih bicikala i stanica, približavamo mobilnost svakom kvartu i olakšavamo kretanje tisućama ljudi. Cilj nam je da bicikl ne bude samo privilegija centra, već ravnopravno dostupan u svim dijelovima grada – naglasio je u priopćenju Tomislav Tomašević, gradonačelnik Grada Zagreba. 

U Gradu su se pohvalili i brojkama, pa su tako ponovili da je do sada projekt zabilježio više od 20.000 registriranih korisnika i preko 650.000 minuta vožnji. Dosadašnje statistike, kažu, pokazuju da su najpopularnije rute one koje povezuju centar grada, no s novim stanicama u kvartovima očekuje se još šire i raznovrsnije korištenje. Sve informacije oko stanica i broja bicikala na njima su vidljive na aplikaciji i na karti https://bajs.zagreb.hr/hr/karta-stanica/ 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

Avatar Matija__Gubec
Matija__Gubec
10:32 09.10.2025.

650 000 minuta kroz mjesec dana na 500 bicikala do sad znači da je u prosjeku svaki bicikl bio u najmu 43 minute dnevno. I zato smo odlučili kupiti još 500 a planiramo ih još dodatnih 1000 jer ljudi jedva pronalaze slobodne bajsove kolika je navala. Pitanje je samo da li će ih 2000 biti dovoljno ili ipak da utrošimo dodatnih 9 milijuna eura i kupimo ih duplo više!?

JI
Jingo
21:12 09.10.2025.

Ono kad doslovno stoji nad glavom "peremo novac!". Imamo DORH. Ajmo DORH, pogledajte ponude, nabavnu cijenu, knjigovodstvenu cijenu. Kolika je marža? 500-700% Remetinec čeka.

SL
slonko
21:32 09.10.2025.

Potražnja? A zašto se do sada instalirani bicikli ne koriste? Stanice su ih pune, u vožnji je jedan do dva.