Nova Šarengradska
Što se kapitalnih projekata za 2005. godinu tiče, najbitniji je početak
gradnje nove Šarengradske ulice. Njezinim dovršetkom, planiranim za
2006. godinu, vozači će dobiti 1800 metara dugu prometnicu paralelnu sa
Savskom cestom.
S dva nadvožnjaka duga 440 metara Šarengradska će se nastavljati na
Jadranski most, te ga prometnicom od 1160 metara povezati s Ulicom
Florijana Andrašeca kod Cibonina tornja. Tako će se izravno povezati
južni i sjeverni dio grada, a paralelno sa Savskom, preko Jadranskog
mosta, nastavljat će se sada prekinuti pristup gradu s autoceste
Karlovac - Zagreb, te se vezati na sjeverni dio grada. Dovršetkom
Šarengradske Savskom će prolaziti 50 posto manje vozila.
Denivelacija Slavonske
Raskrižjem Slavonske, Radničke i Heinzelove ulice dnevno prođe do 160
tisuća vozila, pa to križanje slovi za najprometnije u državi.
Denivelacijom tog raskrižja, koja bi se trebala dovršiti do svibnja
2005. godine, Slavonska će s dva nadvožnjaka prelaziti preko Radničke i
Heinzelove koje će se pak povezivati u donjem ustroju raskrižja.
Projekt vrijedan 160 milijuna kuna tako će rasteretiti usko grlo
istočnog dijela grada, te uvelike smanjiti svakodnevne prometne čepove
na Slavonskoj. (D. Kl.)
Projekti

FOTO Bio je jedan od najljepših hrvatskih dvoraca, a opljačkan je do temelja: Odnijeli su čak i kamene ukrase, pogledajte što je ostalo

FOTO Modrićeva vila obara s nogu, a uz nju ima tri luksuzna stana. Pogledajte ova raskošna zdanja
Luka Modrić je do sada kupovao nekretnine u Madridu, no selidbom u Milano morat će razmišljati kamo se smjestiti

Romina Knežić nekad i sad: Kako se poznata voditeljica mijenjala tijekom godina

Ovdje vlada ne sveto već ukleto trojstvo: Mladi moraju biti svjesni situacije u kojoj se nalaze
Moderni klasik koji smo obožavali kao djeca u novom ruhu