''kičma turizma''

Zašto je svaki novi i uređeni hotel u turizmu odlična vijest

Foto
Zašto je svaki novi i uređeni hotel u turizmu odlična vijest
22.08.2022.
u 17:29
Nova strategija razvoja turizma do 2030. godine insistira na održivosti, što stihijska apartmanizacija svakako nije, a ministrica turizma Nikolina Brnjac tu viziju konkretizira i najavom kako se planira drukčije tretirati stvarni privatni smještaj od turističkog smještaja izniklog na nekretninskim špekulacijama. To bi svima u turizmu olakšalo posao, od stvarnih privatnih iznajmljvača do hotelijera, ali i lokalne zajednice u cjelini koja trpi od prekobrojnih turista. Nadajmo se samo da se na to neće čekati do 2030.

Svakom novo(uređeno)m hotelu u turizmu se svi vesele kao da je njihov. Tako i najnovijoj vijesti da će Nacionalni park Plitvička jezera za neko vijeme biti bogatiji za tri modernizirana, komforna hotelska objekta. Ništa čudno što se takvim stvarima raduje cijela turistička zajednica. Hoteli su kičma turizma u svakom mjestu s iole ozbiljnijim turističkim planovima, a u Hrvatskoj ih, ktome, i nema dovoljno. Bar ne u odnosu na ambicije o cjelogodišnjem turizmu. A pogotovo ne u odnosu na ukupne turističke smještajne kapacitete.

Produljenje sezone najviše mogu povući upravo hoteli, čije je sportske, wellness, gastro i druge sadržaje puno lakše nadograditi i prilagoditi cjelogodišnjem poslovanju nego što je to, recimo, slučaj s daleko masovnijem, ali u sedamdesetak tisuća objekata raštrkanom obiteljskom smještaju. U ukupnoj strukturi smještajnih kapaciteta hoteli, naime, imaju mjesta da u jednom danu prihvate oko 180.000 gostiju. Kapacitet popularnog zimmer freija istovremeno premašuje 600.000 turističkih ležajeva.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Marijana Rudan

Smatrali su nas teroristima: Film o političkom progonu Hrvata u Australiji 70-ih kandidat je za Oscara

Tijekom pandemijskog lockdowna Marijani Rudan je prišla mlada glumica Kat Dominis i podijelila s njom ideju za kratki film inspiriran stvarnim iskustvima hrvatskih migranata u Australiji 70-ih godina. Iz tog početnog koncepta razvila se snažna autorska suradnja: dvije žene, dvije perspektive, jedna priča koja je dugo čekala da bude ispričana. Rezultat je “Unspoken” (“Neizrečeno”) – umjetnički dojmljiv, emotivno pulsirajući film koji spaja dokumentarističku istinu i obiteljsku dramu. Nastao iz skromnog budžeta, ali neizmjerne strasti, film je ubrzo osvojio svijet.

Ključne riječi


Komentari 1

DO
DomagojMarić
17:38 22.08.2022.

Kako čitam, druge godine bi mogli naplaćivat svako kupanje u Hrvatskom moru. Možda će bit za domaćine besplatno? Nekako moramo izvući novac od bogatih turista, ali saćuvajmo siromašne domaćine koji imaju na moru apartmane i vikendice! A tarifa za Hrvatske goste pola niža?