Jedan se nautičar požalio na postupanje restorana na Kornatima gdje je, kako tvrdi, bio žrtva prijevare, budući da mu je na računu naplaćena viša cijena jela nego što je to bilo u jelovniku. On je neugodno iskustvo doživio 7. kolovoza te je sve odlučio ispričati za Morski.hr.
Navodi kako su prema jelovniku škampi na buzaru bili navedeni za 35 eura dok je na računu bilo naplaćeno 40 eura. Ista je situacija bila i s tuna steakom. Upozorili su konobara na razliku u cijeni, na što im je on odgovorio da ''cijene u jelovniku nisu relevantne''. Napomenuli su mu da takav način rada nije zakonit, a on im je rekao da je ''bila inspekcija neki dan'' te da je sve u redu. Čitatelj je napomenuo da je konobar imao agresivan pristup, bio je bahat i da su odustali od daljnje rasprave. Morski.hr nazvao je vlasnicu kako bi čuo njihovu stranu priče. Nju je prvo začudilo da cijene nisu usklađene jer su sve, kako kaže, usklađivali s blagajnom. Kasnije je u pisanom odgovoru navela da je riječ o ''jelovniku od prošle godine koji je korišten za vježbu za nove konobare''. Konobar koji je bio u tom procesu dobio je otkaz i zamijenjen je s novom osobom. Sustav Remaris ne dopušta izmjenu cijena s jelovnika po pojedinom gostu te su cijene u sustavu identične jelovniku. Gostima smo se ispričali, bio je izdan račun po novom jelovniku, a razliku od 35 do 40 eura smo snosili mi kako se gosti ne bi osjećali neugodno i da bi nam blagajna bila u redu – navela je, između ostalog, u odgovoru.
A koje je ime restorana? Ne samo kako podizu cijene kad god se sjete vec su postali i bahati. Zaposljavaju bilo koga, bez iskustva i bez manira. Misle kako nije bitno jer ima dosta gostiju, ali se varaju. Gubitak gostiju se ne dogodi preko noci vec polako dolazi do gomilanja negativnih recenzija i negativne reklame i ljudi pocnu izbjegavati dolaziti.