analiza Domagoja Bebića

Na izborima u Hrvatskoj najviše je zaradio Mark Zuckerberg

Foto: Gary A. Vasquez/REUTERS
Na izborima u Hrvatskoj najviše je zaradio Mark Zuckerberg
22.04.2024.
u 09:57
Digitalni marketing sada dominira, no problem je u tome što za vidljivost treba golem broj različitih sadržaja na različitim platformama kojima dominiraju globalni igrači

Dok ulazimo u izborni ciklus u Hrvatskoj i Europskoj uniji, korisno je prisjetiti se promjena koje su obilježile kampanje na globalnoj razini u odnosu na prošle izborne cikluse. U Hrvatskoj smo mogli naslutiti kolike će promjene biti kada smo imali lokalne izbore u Splitu, prve veće izbore u zemlji poslije COVID-19. Naime, to je bila kampanja u kojoj su dominirali skandalizacija i memeovi, tako da je bilo jasno da se sâm pojam kampanje promijenio. Strategija kampanje postala je još važnija jer su se alati kampanje povećali, a utjecaj na pozornost korisnika drastično smanjio te su tradicionalni alati izgubili utjecaj. Rekao bih da je izborna kampanja, kada su u pitanju profesionalne komunikacijske potrebe, od rock banda postala veliki orkestar.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Komentari 1

Avatar Kajman
Kajman
10:26 22.04.2024.

A vjerojatno niti ne zna da su u Hrvatskoj bili izbori.