Infobio ušao na japansko tržište: Sklopili partnerstvo s najvećom korporacijom u Japanu

Foto: Danijel Lijović
Yoshie Tsukamoto, Silvio Kutić i Veselin Vuković
Foto: Danijel Lijović
Yoshie Tsukamoto, Silvio Kutić i Veselin Vuković
Foto: Danijel Lijović
Infobip na MWC-u u Barceloni
Foto: Danijel Lijović
Infobip na MWC-u u Barceloni
Foto: Danijel Lijović
Infobip na MWC-u u Barceloni
Foto: Danijel Lijović
Infobip na MWC-u u Barceloni
Foto: Danijel Lijović
Infobip na MWC-u u Barceloni
04.03.2025.
u 14:12
Pogledaj originalni članak

Hrvatska kompanija Infobip uspjela je ostvariti i ulazak na japansko tržište. Iz Infobipa su na MWC sajmu u Barceloni objavili kako su sklopili važno partnerstvo s japanskom korporacijom NTT Com Online s ciljem pružanja podrške pokretanju višekanalne komunikacijske platforme u Japanu. Zahvaljujući partnerstvu te će dvije tvrtke pružati inovativno komunikacijsko rješenje koje spaja usluge razmjene tekstualnih poruka i glasovnih poziva s tehnologijom komunikacijske platforme kao usluge (CPaaS) koja je prilagođena potrebama japanskog tržišta. Ova kompanija je u vlasništvu najveće japanske tvrtke NTT Corporation.

„S velikim uzbuđenjem predstavljamo platformu NTT CPaaS u suradnji s Infobipom. Iznimno cijenimo tehničku izvrsnost hrvatske tvrtke. NTT CPaaS komunikacijska je platforma izgrađena na tri različite razine vrhunskih usluga: iznimno pouzdanih rješenja za razmjenu tekstualnih poruka i glasovnih poziva pružatelja NTT Com Online, Infobipove prvoklasne tehnologije za komunikaciju putem aplikacija, te opsežne stručnosti tvrtke NTT Com Online na polju pružanja rješenja i podrške na japanskom tržištu. Predani smo osnaživanju tvrtki kako bi unaprijedile korisnička iskustva omogućavanjem jednostavne višekanalne komunikacije s krajnjim korisnicima putem platforme NTT CPaaS“, rekla je Yoshie Tsukamoto, predsjednica i glavna izvršna direktorica tvrtke NTT Com Online. 

Koliko je ovo značajan projekt za Infobip svjedoči i izjava Silvija Kutića, glavnog izvršnog direktora tvrtke Infobip, koji je u Barceloni pred novinarima otkrio kako su dugo tražili ulaz u Japan.  - Čak sedam-osam godina smo pokušavali ući na japansko tržište, ali to je jako veliko i napredno tržište. Prije dvije godine smo se sreli s Yoshie Tsukamoto i tu je krenulo, njihova kompanija je najveća u Japanu, zapošljavaju 400.000 ljudi i imaju 70 milijuna mobilnih pretplatnika. Spajamo našu tehnologiju i našu globalnu ekspertizu s njihovom lokalnom ekspertizom i biznisom te od toga stvaramo uspješno partnerstvo. Vrlo smo sretni i uzbuđeni zbog ove suradnje i jako dobro surađujemo. 

- Infobip ima visoke mogućnosti i visoku spremnost da nam pomognu s našim potrebama u lokaliziranom razvoju. Također, iznimno nam je važno što je je kultura u Infobopu vrlo slična našoj. Skromni smo i puno se radi, stvarno puno radimo, 24 sata dnevno da ispuno potrebe naših klijenata i opravdano njihovo povjerenje. I mogu reći da smo za sada vrlo sretni i zadovoljni suradnjom s Infobipom. Već imamo nove klijente zahvaljujući ovoj suradnji. Posjetila sam i njihove urede u Hrvatskoj, bila sam vrlo impresionirana, uredi su im veliki i otvoreni, poručila je Yoshie Tsukamoto. 

O tome kako su tekli pregovori s japanskom stranom Veselin Vuković iz Infobipa dodao je: "Ne bih ovo zvao pregovorima, nisu to bili pregovori. Jako mi se svidjela preciznost i točnost oko svakog koraka, o svemu smo vrlo otvoreno razgovarali. Imali smo jasnu komunikaciju u svakoj fazi s puno detalja i jasno se znalo što možemo, a što ne možemo. Ta transparentnost je rezultirala da smo pokrenuli ovaj projekt stvarno relativno brzo", kaže Vuković.

S razvojem komunikacijskih potreba, i tvrtke i brendovi sve češće iziskuju inovativna rješenja kako bi poboljšali korisnički angažman i ispunili komunikacijske zahtjeve. Spomenuto partnerstvo spaja kvalitetu tekstualnih poruka i glasovnih poziva grupacije NTT, najvećeg japanskog pružatelja usluge slanja tekstualnih poruka, s Infobipovom vodećom tržišnom CPaaS tehnologijom. Rezultat su najsuvremenija višekanalna rješenja bez kodiranja i rješenje za korisnički angažman Moments, kao i platforma za generativnu umjetnu inteligenciju (GenAI) pod nazivom AI Hub. 

Zahvaljujući suradnji s grupacijom NTT hrvatski Infobip pruža podršku japanskom tržištu putem CPaaS platforme koja je lokalizirana zajedničkim naporima i pruža usluge te različite mogućnosti plaćanja na japanskom jeziku. Platforma je osmišljena kako bi se vrlo jednostavno uklopila u postojeće poslovne sustave i podržavala slučajeve upotrebe tekstualnih poruka i usluge glasovnih poziva koji su dio ponude tvrtke NTT Com Online njezinim korisnicima. Partnerstvo će omogućiti uvođenje novih kanala kao što su, primjerice, webRTC (internetska komunikacija u stvarnom vremenu), live chat i međunarodna razmjena tekstualnih poruka i glasovnih poziva na japansko tržište. Prema mišljenju analitičkih tvrtki poput Gartnera i Metrigyja, Infobip je svjetski predvodnik u području CPaaS-a. Osim toga, riječ je o pouzdanom partneru višenacionalnih korporacija kao što su, primjerice, Microsoft, Apple, Meta i Adobe, ili inovativne scaleup tvrtke Uber. 

„Zajedno s tvrtkom NTT Com Online na japansko tržište donosimo transformativna CPaaS rješenja, što će tvrtkama omogućiti da pruže višekanalna iskustva i na taj način poboljšaju korisnički angažman, potaknu inoviranje i prilagode komunikacijske potrebe koje se u povezanom svijetu neprestano razvijaju i mijenjaju. Uzbuđeni smo jer blisko surađujemo s tvrtkom NTT i svojom ekspertizom doprinosimo postavljanju novih standarda u području komunikacijske tehnologije. Radujemo se daljnjem zajedničkom iznalaženju rješenja i inoviranju jer na taj način tvrtkama pružamo vrijednost tijekom njihove digitalne transformacije“, dodao je Silvio Kutić, glavni izvršni direktor tvrtke Infobip.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.