Limena ergela

Bliži su narodu u limuzinama

Bliži su narodu u limuzinama
05.03.2010.
u 16:16
Gradonačelnici su stalno na putu, a godišnje prijeđemo i do 120.000 kilometara pa je i logično da koristimo jače automobile – kaže gradonačelnik Osijeka Krešimir Bubalo.
Pogledaj originalni članak

Čelnici slavonskih gradova i županija, barem kad su u pitanju službeni automobili kojima se koriste za protokolarne svrhe, najviše vjeruju Nijemcima, Francuzima i Amerikancima! U dvorištima im se, naime, nalaze passati, audi A6, citroen C5, peugeot 607 i ford mondeo.

Sigurnost najvažnija

– Gradonačelnici su stalno na putu, a godišnje prijeđemo i do 120.000 kilometara pa je i logično da koristimo jače automobile – kaže gradonačelnik Osijeka Krešimir Bubalo koji se lani našao na udaru oporbe zbog kupovine passata vrijednog 250.000 kuna usred krize.

Iako mu passat dobro dođe, kaže, želja mu je imati elektroautomobil pa je i svojim suradnicima naložio da provjere gdje ga se može nabaviti.

– Ja onda lijepo odem do Bandića u Zagreb ili Vlahušića u Dubrovnik, izvadim utičnicu, priključim auto na punjenje i koristim njihovu struju – kaže Bubalo navodeći da je njegov prethodnik Anto Đapić vozio renault vel satis vrijedan 500.000 kuna. Leasing za taj automobil istekao je lani, a u voznom parku Grada Osijeka nalazi se renault laguna i peugeot. Gradonačelnik Slavonskog Broda Mirko Duspara pak koristi srebrni audi A6 sa 3.0 motorom iz 2007. koji bi se danas bez velikih problema moglo prodati za oko 35 tisuća eura.

– O tom je automobilu već dosta govora bilo kad smo ga nabavljali, a slično vozilo ima i županija – kaže Duspara.

Grad Požega ima dvogodišnji ford mondeo koji su platili ispod cijene, odnosno 188.800 kuna te još dvije opel astre stare tri godine.

– Naš vozni park je mlad kao i naš grad. Takav će uvijek biti, a razlog je što se u njemu voze ljudi i što moraju imati sigurno vozilo – kazao je gradonačelnik Zdravko Ronko koji najavljuje da će vozni park promijeniti kada bude pet godina star.

Nema luksuza

Čelni čovjek Vukovara Željko Sabo kao službeni automobil koristi peugeot 607 iz 2003. godine.

– Taj je automobil prešao mnogo kilometara, ali Grad Vukovar trenutačno nije u mogućnost kupovati bilo kakvo novo vozilo. Blago onima koji to danas mogu! – rekao je Sabo. Za potrebe grada, dodaje, koristi se i nekoliko škoda fabija koje su također prešle mnogo kilometara, ali će i njihova zamjena pričekati bolja vremena. Vinkovački gradonačelnik Mladen Karlić vozi citroen C5 kupljen prošle godine, vrijedan 220.000 kuna.

– Sadašnje krizno, a ni bilo koje drugo vrijeme, nije za luksuziranje. No, mislim da institucije i dužnosnici moraju imati siguran i pouzdan automobil jer su često na putu. Mi imamo praksu da svake četiri godine mijenjamo automobil jer nam se ne isplati skupo održavanje – zaključuje Karlić.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

JA
japa
13:36 06.03.2010.

Za sve nas je kriza samo za političare nije. Sve dok bude bilo glupana koji će glasat za ovakve političare, za njih krize neće biti.......

OB
-obrisani-
12:16 07.03.2010.

Sigurnost im je najvažnija!! ? Ne udobnost, moćan odjećaj kada izlaziš pred kolege. A gdije završe automobili koje prodaju kad im istekne 5 godine, trebate provjeriti te cjene za koje ih i kome daju? Prodaju ih auto kućama od kojih se kupi novi, a onda auto kuće prodaju njihovim prijateljima po manjim cjenama nego su ih kupili!