danas u večernjem

Apsurdne odluke ministra prometa o Podravskom ipsilonu

Foto: VL
naslovnica
07.10.2013., Klis - Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Sinisa Hajdas Doncic obisao je radove brze ceste Solin - Klis na lokaciji vijadukta Gornja Ozrna splitske obilaznice. Photo: Ivo Cagalj/PIXSELL
24.09.2013., Krizevci - Izgradnja dionice brze ceste od Cubinca do Koprivnice oko Krizevaca , odnosno jednog kraka tzv. Podravskog ipsilona, napreduje vrlo sporo. Photo: Marijan Susenj/PIXSELL
02.03.2015.
u 00:03
Radovi na 2. fazi Ipsilona otkazani su 2013. zbog odluke Vlade 
da prestane graditi, ali sad ona želi da se zbog izbora ta cesta ipak gradi
Pogledaj originalni članak

U planovima građenja i održavanja autocesta i cesta za 2015. godinu, koje je nedavno usvojila Vlada, navodi se da će Hrvatske autoceste i Hrvatske ceste potpisati sporazum o nastavku gradnje Podravskog ipsilona.

No tu postoji "mali" problem – Hrvatske autoceste još su 2013. godine raskinule ugovor s izvođačima radova za gradnju druge faze te prometnice i sad, kako doznajemo, žele raskinuti taj raskid ugovora!

No krenimo redom. Odluku o gradnji Podravskog ipsilona kao autoceste donijela je još vlada Ive Sanadera, i to pod pritiskom njegovih tadašnjih koalicijskih partnera, HSS-a i HSLS-a koji svaki na jednom kraku te prometnice imaju svoju izbornu bazu. Ugovori s izvođačima radova, vrijedni 1,87 milijardi kuna, potpisani su iako nisu bila osigurana sredstava za to, a igrokaz sa svečanim otvorenjem radova odigran je pred lokalne izbore 2009. godine.

No radovi nisu tada doista i počeli, nego tek 2011. godine kada se tadašnja uprava HAC-a dogovorila s izvođačima radova da se ugovor za Podravski ipsilon podijeli na dva dijela, odnosno faze.

>>Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od ponedjeljka ili prelistajte u e-izdanju Večernjeg lista

Foto: VL

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

IV
ivica.vranjic
08:07 02.03.2015.

Dosta igrokaza trecerazrednih rezisera i slucajnih scenarista! Pun nam je kufer "Obrovaca", otvaranja radova, svecanih vrpci i pustih obecanja! Hrvatska treba mlade, postene, pametne, obrazovane i ljude koji zive Hrvatsku! A to nisu sigurno ovi koji nam vec predugo kroje gace! Nit su to njihovi kojekakvi poltroncici! Briga me za politicki predznak, ako u covjeku vidim sve gore navedene vrijednosti. On je moj izbor!

DU
Deleted user
00:22 02.03.2015.

Odluku o gradnji Podravskog ipsilona kao autoceste donijela je još vlada Ive Sanadera, i to pod pritiskom njegovih tadašnjih koalicijskih partnera, ............. indikativno, odluka je donijeta pod pritiskom, a odluka o nastavku gradnje uoči kampanje - da hrvatski političari iole vode brigu o onima o kojima bi prvenstveno trebali, a to su njihovi porezni obveznici i stanovnici Hrvatske, cijele Hrvatske, Podravina bi odavno imala i x i y i z. Dok u vlasti prevladavaju oni kojima je sjever, sjeveverozapad zemlje u srcu i duši stran, tuđ pojam, a korektnosti imaju malo, Podravina bu živjela na onom užasu od magistrale.

ST
stefj
07:51 02.03.2015.

Ne vidim tu ništa čudno. Pa sam vrh partije jasno je rekao - bolje biti podoban nego pametan. I to je to... Cijela stranka, samim time i vlada, je tako ustrojena, sve poslušnici bez sposobnosti i znanja. Jedina prednost po kojoj su birani jest lojalnost stranci i vođi... Baš je interesantno kako su mediji olako prešli preko Ostojićeve izjave, da je tako nešto rekla Kolinda, razapeli bi je samo tako.