Nakon što je prije nekoliko dana produljio ugovor s Lakersima, koji će mu u sljedeće četiri sezone donijeti 211 milijuna američkih dolara (sljedeće sezone 46, a u posljednjoj godini ugovora 59,2 milijuna USD), Luka Dončić odlučio se počastiti.
Jedan od ponajboljih svjetskih košarkaša iskeširao je dva milijuna dolara i svoju kolekciju skupocjenih automobila obogatio za Neveru Rimac. A riječ je o najbržem serijskom električnom automobilu na svijetu koji je na jednom testu dosegnuo brzinu od 412 kilometara na sat.
Nakon što je stesao svoje tijelo u svojoj hrvatskoj ljetnoj bazi na Krku (Punat), Luka je sada eto i "šopingirao" kod sad već svjetski priznatog proizvođača automobila baziranog u Hrvatskoj.
U kolekciji ima i fićeka
A Nevera Rimac sad je već 14. skupocjeni automobil koji najpopularniji slovenski sportaš posjeduje, a po neslužbenim izvorima, u svijetu se u optjecaju nalazi samo 150 primjeraka takvog automobila.
Za vrijeme ovoljetnog posjeta Kini, u ulozi ambasadora brenda Jordan, Luka je u razgovoru za Overtime priznao da posjeduje 13 automobila. Zapravo, upitan koliko ih ima, ovako je došao do te brojke.
– Moram ih prebrojiti – kazao je i nakon kraćeg razmišljanja dodao: – Mislim da ih imam 13. Neki su u Sloveniji, a neki u Dallasu.
Neki će, dakako, s njim "živjeti" u Los Angelesu, destinaciji na kojoj bi trebao provesti sljedeće četiri godine svoje NBA karijere.
Evo kojem se elitnom društvu Nevera Rimac pridružila: Porsche 911 Turbo S, Porsche Panamera 4, Porsche Electric Panamera, Ferrari 812 Superfast, Brabus Rocket 1000, Mercedes AMG G63 Brabus 800, Koenigsegg Regera, Apocalypse Hellfire 6x6, Lamborghini Urus i Audi A7. Osim tih superpopularnih jurilica, Dončić u svojoj garaži ima i tri kolekcionarska primjerka – Ford Bronco iz 1967., Chevrolet Camaro iz 1968. i, vjerovali ili ne, jednu Zastavu 750.
A tog fiću proizvedenog 1980. u tvornici u Kragujevcu, Luka je dobio kao poklon za 18. rođendan. S obzirom na to da mu je fićek u to vrijeme dosezao do struka, Luki su putem društvenih mreža stizali i savjeti, poput ovoga, kako da u taj automobil uopće uđe.
– Izvadi prednje sjedalo i koristi ono stražnje.
A jedan se pratitelj pak našalio i na račun njegove tadašnje privrženosti majci Mirjam:
– Luka, sada možeš ići na trening bez mame.
Luka danas može ići na trening u jurilici koju poželi, a poznato je da je u Dallasu znao dolaziti u Jeepovu terencu nazvanom Apocalypse Hellfire. Riječ je o svojevrsnom oklopnom vozilu za apokaliptične uvjete u kojima bi se, kako je to svojedobno opisao portal HotCar.com, morao boriti sa izvanzemaljcima, zombijima ili možda dinosaurima.
Kad već govorimo o kolekcionarima, nekoliko NBA igrača ima impresivne kolekcije automobila pri čemu se kao vlasnici nekih od najluksuznijih štala i "grla" spominju Michael Jordan, LeBron James i Chris Paul. Jordanova kolekcija obuhvaća rijetka vozila vrlo visokih performansi (Aston Martin Volante DB9, SLR McLaren 722, Bentley Continental GT...), a LeBron James i Chris Paul skupili su impresivan asortiman sportskih automobila, klasičnih, ali i luksuznih modela.
Osim Lamborghini Aventador Roadstera, Ferrarija F430 Spider ili pak Maybacha 57S, LeBron ima i "vintage" automobile poput Chevy Impale iz 1975. Vanjska je procjena da njegova kolekcija vrijedi više od 5,5 milijuna USD.
I Zupčev suigrač James Harden voli se pohvaliti limenim ljubimcima pa tako ima Rolls-Royce Wraith i Bentley Bentaygu, a nedavno se ponovio Maseratijem MC20 kako bi s njim "uskladio" svoje Adidas Harden "Metamorphosis" tenisice.
I Draženov suigrač kolekcionar
Iz perspektive nekoga tko živi od novinarske plaće u Hrvatskoj, nije nam lako shvatiti potrebu za tolikim brojem automobila od kojih neke dotični rijetko voze ili ih ne voze uopće. No to je drukčiji mentalni sklop, a imao ga je i Kenny Anderson, nekadašnji suigrač Dražena Petrovića, koji je posjedovao osam skupocjenih automobila čije ga je održavanje stajalo više od 75.000 dolara godišnje. Zbog neodgovornog raspolaganja zarađenim novcem, a u 14 NBA sezona stekao je 63 milijuna USD, Anderson je morao prodati većinu svojih automobila, no ni to ga nije spasilo od bankrota koji je potpisao 2005.
Kad je prošlog rujna boravio u Zagrebu kako bi nazočio memorijalnoj utakmici za Dražena, priznao nam da je živio brzim životom pa je, očito, u toj petoj brzini prebrzo trošio novac. A upravo je kupnja automobila bila jedan od načina.
Dakako, s obzirom na procijenjenu karijernu zaradu (a to će sigurno ići na više od pola milijarde dolara), a i dovoljno razboritosti, za Dončića se ne bojimo. Uostalom, vjerujem da on ipak posjeduje čvrst sustav vrijednosti što se nazire i iz njegove odanosti svojoj reprezentaciji kojoj se priključio nedavno, po povratku iz Los Angelesa. A predvodit će je na predstojećem Eurobasketu.