Zdraviji trend

Amerikanci kuhaju hranu za posao - ugrožen 'fast food'

Foto: Press Association/Pixsell
Amerikanci kuhaju hranu za posao - ugrožen 'fast food'
06.08.2016.
u 20:53
Neki su pokazatelji industrije brze hrane toliko loši da stručnjaci s Wall Streeta strahuju kako bi mogli biti nagovještaj recesije
Pogledaj originalni članak

Amerika, kolijevka “junk” hrane, sve očitije mijenja svoje prehrambene navike.

Veliki lanci brze prehrane redom prijavljuju usporavanje ili pad prodaje koji traje već dovoljno dugo da bi se sa sigurnošću moglo reći da je posrijedi novi trend.

Nužne stalne promjene

Burger King upravo je objavio razočaravajuće polugodišnje rezultate za matično tržište, prema kojima je prodaja rasla tek 0,6 posto, što je svojevrsna stagnacija. Prošli je tjedan i McDonald’s prijavio da im je prodaja rasla tek 1,8 posto iako su im analitičari postavili očekivanja na 3,2 posto. I Dunkin’ Donuts prijavio je rast od samo 0,5 posto, dok je Taco Bell imao pad od jedan posto. Prodaja “fast fooda” još uvijek stabilno raste samo u Aziji i Južnoj Americi. – Slabosti na američkom tržištu su razočaravajuće s obzirom na inicijalno pozitivnu reakciju kupaca na nedavnu promjenu menija i uvođenje hot-doga. To ukazuje na činjenicu da nije dovoljno periodično izmijeniti ponudu i uvesti inovacije, nego igrači u “fast food” industriji takve promjene moraju pretvoriti u stalan proces koji će podržati marketinškima aktivnostima – prokomentirao je za Business Insider Neil Saunders, čelnik Conlumina, konzultantske tvrtke specijalizirane za prodaju.

Analitičari smatraju da su rezultati Burger Kinga novi dokaz da Amerikanci sve više odlučuju kuhati i pakirati svoje obroke kod kuće i nositi ih na posao umjesto da jedu u restoranima brze prehrane. Pojavu već nazivaju “recesijom restorana”. Neki su pokazatelji u fast food industriji toliko loši da stručnjaci s Wall Streeta strahuju kako bi mogli biti nagovještaj i opće recesije u SAD-u sljedeće godine. U prethodne tri recesije, naime, restorani su tri do šest mjeseci prije krize uvijek lošije poslovali. Kako bi privukli kupce, sada bjesomučno nude popuste. No, unatoč tome, još uvijek je jeftinije jesti kući.

Maslac umjesto margarina

Čelnik američkog McDonald’sa Mike Andres priznaje da je raskorak u cijeni hrane spremljene kod kuće i izvan nje najveći u posljednjih deset godina, što se odražava na cjelokupnu industriju prehrane. McDonaldsu je neto profit u prvoj polovici godine u SAD-u pao 9,1 posto, na 1,09 milijardi dolara, a ukupni prihodi smanjeni su 3,5 posto, na 6,27 milijardi dolara. Nakon objave rezultata dionice su im pale više od tri posto.

Kako bi popravili stanje, odnedavno rade i na poboljšanju kvalitete hrane te su u SAD-u za izradu cheeseburgera umjesto margarina počeli koristiti maslac.  

>>Žena koja je Dance naučila da ne bacaju hranu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

KR
krakatau
08:51 07.08.2016.

Konacno...

OR
orao10
19:49 07.08.2016.

Neznam sto bi nosio od kuce kad u svakom fast food restoranu mozes uzeti neku salatu,juhu ili povrce ako ti se jede i uvjek je svjeze a imas ih sto vrsta nije samo McDonalds i Burger King