Dalibor Martinis

Bijedu pandemije ćemo zaboraviti, no za mnoge ljude to je trajno stanje

Foto: Josip Regovic/PIXSELL
Bijedu pandemije ćemo zaboraviti, no za mnoge ljude to je trajno stanje
02.06.2021.
u 20:10
Transmedijalni umjetnik Dalibor Martinis radi svoju prvu scenografiju za HNK Zagreb, govori o 50 godina karijere i mogućnosti da doživi intervju 2077. godine

Za Dalibora Martinisa govori njegovo ime samo. Jedan je od najvećih naših transmedijalnih umjetnika koji u svojim radovima računa s određenim intelektualnim angažmanom publike. U akcijama, performansima i instalacijama suptilno se bavi politikom, ekonomijom i ideološkom stranom kulture, a možda je najpoznatiji ciklus “Data Recovery”, u kojem rekonstruira zaboravljenu prošlost. Razgovaramo u povodu njegove prve suradnje s HNK Zagreb na scenografiji za “Areteja” i “U agoniji” u režiji Ivice Buljana, čije su premijere 8. i 9. lipnja.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Marijana Rudan

Smatrali su nas teroristima: Film o političkom progonu Hrvata u Australiji 70-ih kandidat je za Oscara

Tijekom pandemijskog lockdowna Marijani Rudan je prišla mlada glumica Kat Dominis i podijelila s njom ideju za kratki film inspiriran stvarnim iskustvima hrvatskih migranata u Australiji 70-ih godina. Iz tog početnog koncepta razvila se snažna autorska suradnja: dvije žene, dvije perspektive, jedna priča koja je dugo čekala da bude ispričana. Rezultat je “Unspoken” (“Neizrečeno”) – umjetnički dojmljiv, emotivno pulsirajući film koji spaja dokumentarističku istinu i obiteljsku dramu. Nastao iz skromnog budžeta, ali neizmjerne strasti, film je ubrzo osvojio svijet.



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.