Uspjeh domaćih vinara

Hrvatska graševina, plavac mali, pošip i crljenak osvajaju Japan

Foto: Thinkstock
Hrvatska graševina, plavac mali, pošip i crljenak osvajaju Japan
25.02.2016.
u 00:10
Na japanskom tržištu godišnje se popije 364 mil. litara vina, među kojima dominiraju europska što daje odlične šanse i hrvatskim vinima
Pogledaj originalni članak

Graševina, pošip, plavac mali, crljenak samo su neke od domaćih vinskih sorti koje su ovih dana osvojile kupce na Supermarket Trade Showu, najvećem sajmu trgovine u Japanu.

Sva predstavljena vina Belja, PP Orahovice, Kraljevskih vinograda i Zlatan Otoka odlično su, naime, ocijenjena pa Tsuneharu Hiyoshi iz distributerske tvrtke Fuji Trading najavljuje znatno povećanje uvoza hrvatskih vina u Japan, kao i posjet japanskih kupaca našim vinarijama u rujnu, priopćili su jučer iz Belja.

Na japanskom tržištu godišnje se popije 364 mil. litara vina, među kojima dominiraju europska što daje odlične šanse i hrvatskim vinima. Hiyoshi kaže kako je hrvatski izvoz sada neznatan, no zbog pozitivnih reakcija ubuduće će krasiti sve važnije sajmove i kušanja u Japanu. Ljiljana Vajda-Mlinaček iz Belja tvrdi kako se njihova graševina svježinom i autentičnošću pokazala odličnim izborom vina uz japansku kuhinju, čemu svjedoči kontinuirana i ponuda u odabranim trgovačkim centrima i restoranima u Japanu.

U restoranima Tokija i Osake važno mjesto ima i crljenak Kraljevskih vinograda, koji je u kombinaciji s jadranskom tunom Japance nedavno osvojio na Sushi, Tuna & Wine festivalu u Zadru, istaknuo je Zoran Pantalon

>>Japanci slavili vino kupajući se u njemu

>>Iz srca Champagne na Kaptol s ekskluzivnim mjehurićima

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.