Luksuzna destinacija

Zadar dobiva prvi jadranski Hyatt

Foto: DOGUS GRUPA
hyatt
Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
23.07.2013., Zadar - Turisticka patrola u Zadru. Gradske ulice privlace turiste mnogim znamenitostima. Photo: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Foto: Dino Stanin/PIXSELL
Zadar
22.09.2016.
u 20:00
Turski investitori tvrde da će podignuti Zadar na razinu luksuzne destinacije, a cijeli kompleks na gradskoj rivi bit će dovršen 2019. godine
Pogledaj originalni članak

U bivšoj zgradi Maraske u središtu Zadra otvorit će se prvi hotel lanca Hyatt u Hrvatskoj. Iza projekta ukupne vrijednosti 100 milijuna eura koji uključuje hotel, izgradnju hotelskih depandansi, potpuno novih zgrada s luksuznim apartmanima te komercijalni centar s yacht klubom i restoranima stoji Dogus Croatia, tvrtka kći turske Dogus grupe.

“Ne smijemo biti prosječni”

Iz turske kompanije već su najavljivali da će svojim projektom repozicionirati Zadar u luksuznu destinaciju, a na prezentaciji održanoj u četvrtak najavili su da će cijeli kompleks na zadarskoj rivi biti dovršen do 2019. godine.

– Hrvatska ima velike mogućnosti za razvoj luksuznog turizma, na koji smo snažno usmjereni. Zajedno s Hyattom, nadamo se da ćemo osnažiti potencijal ove regije i privući turiste iz Hrvatske i svijeta – naglasio je Naci Baserdem, predsjednik Dogus Turizam grupe. Projekt preuređenja zgrade Maraske u hotel obuhvaća i gradnju depandansi hotela koji će ukupno imati 130 soba, a interijer je povjeren britanskoj tvrtki DeSallesFlint, koja se vodi idejom “moderne nostalgije” što, kako su objasnili dizajneri, uključuje mediteranski stil uređenja. Uz hotel, Dogus grupa izgradit će i dvije zgrade sa 115 luksuznih rezidencija namijenjenih prodaji. Forum je komercijalni dio projekta u kojem će biti otvorena tri restorana, Yacht Club, dječji klub, četiri trgovine i supermarket. Bit će otvoren za građane i dizajniran kao odraz na tradicionalnu arhitekturu Zadra što se odlikuje i u uporabi kamena kao primarnog materijala.

– Mi smo dovoljno mali da ne smijemo biti prosječni. Rezultati sezone u Hrvatskoj su rekordni s ostvarenih 83 milijuna noćenja – istaknuo je ministar turizma Anton Kliman.

Dogus u Hrvatskoj ima dva hotela, jedan D-Resort Šibenik te Villu Dubrovnik, a politika je turističkog segmenta kompanije luksuzni turizam.

– Uvjereni smo da će brend poput Hyatta pomoći ukupnom razvoju turističke ponude Hrvatske, kao i njezinu pozicioniranju u segmentu luksuznog turizma. Ulaganja Dogus grupe u Hrvatsku ovim se projektom penju na 350 milijuna eura, a samo u ovom kompleksu otvorit ćemo 170 novih radnih mjesta – poručio je regionalni direktor Burak Baykan.

Sinonim za luksuz

U sedam godina, koliko posluje u Hrvatskoj, Dogus grupa uložila je 250 milijuna eura i zaposlila oko 350 hrvatskih građana. U Hrvatskoj Dogus grupa posjeduje tri marine – D-Marin Mandalinu u Šibeniku, D-Marin Dalmaciju u Sukošanu i D-Marin Borik u Zadru te 10,87 posto udjela u ACI-ju. Brend Hyatt Regency sinonim je za luksuz u svijetu. Zadarski hotel bit će prvi objekt pod tim brendom na cijelom Jadranu.

>> Gradonačelnik Burić: Drago nam je da je Šibenik zanimljiv investitorima poput Brada Pitta

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

ST
Stipan
08:59 25.09.2016.

A gdje će graditi džamiju ?