Na svijetu je prvi put, prema istraživanju WardsAuta, 2012. bilo više od milijardu automobila. U Hrvatskoj je tada bilo 1,515.877 osobnih automobila, od ukupno registriranih 2,001.975 svih vrsta vozila te 4,29 milijuna stanovnika. Litra benzina stajala je 10,94 kn, a dizela 9,99 kn. Tržišnih top 5 u našoj su zemlji činili Volkswagen, Peugeot, Renault, Citroën, Opel. Vozili smo većinom jeftinije aute. Prosječna neto plaća iznosila je 5478 kn.
U Hrvatsku je stigao prvi dizelski hibrid na svijetu, Peugeot 3008 HYbrid4. Na našem se tržištu prodavalo ukupno 16 hibrida, sedam različitih marki. Stigli su nam i novi najmanji Volkswagenov model Up! (70.251 kn). Kia je najavila kompaktni Cee’d za manje od 100.000 kuna, 99.990 kn koštao je novi Hyundai i30, također kompakt. Nissan Qashqai nudio se po akcijskoj cijeni od 135.000 kn. Strahovali smo od snažnijeg pada domaćeg tržišta automobila jer je ukinuta mogućnost odbijanja pretporeza pri kupnji automobila na tvrtku. U Hrvatskoj su u 2012. prvi put registrirani automobili potpuno voze na struju. Bilo ih je ukupno pet: dva Peugeot iOn-a, po jedan Citroën C-zero i Mitsubishi i-MiEV te jedan Doking XD, prvi hrvatski električni automobil, koji je proizvođač registrirao za promotivne svrhe. Najskuplji auto kupljen u 2012. bio je Ferrari GTB 599 Fiorano F1 Alonso, vrijedan više od tri milijuna kuna.
Što smo vozili prije deset godina, a gdje smo danas: Razmjer siromaštva najbolje se vidi u jednoj kategoriji
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Kina predstavila iznimno jeftinu supersoničnu raketu - za njeno rušenje treba potrošiti od 40 do 150 puta više od cijene rakete
Ono na čemu se radi, za učinkovito suzbijanje takvih projektila u budućnosti, je lasersko oružje, čija je cijena jednog hica gotovo nula, pa ako postoji dovoljno snažan i masivan sustav, to bi mogla biti učinkovita obrana
Mladi Nijemci: Na istočni front? Ne, hvala!
Inicijativa "Školski štrajk protiv regrutacije" održava nacionalne prosvjede protiv novog zakona o povratku (polu)obaveznog vojnog roka za sve muškarce rođene 2008. ili kasnije
Europljani ne vole Trumpa, ali se slažu s njegovom kritikom masovnih migracija u EU
Najprije je Europu prošlog tjedna zatresla nova američka Strategija nacionalne sigurnosti u kojoj je Trumpova vlada napisala da se Europa suočava s “civilizacijskim propadanjem” te se upitala hoće li europske zemlje u budućnosti ostati pouzdani američki saveznici
Hoće li novi šef Feda štititi njegovu neovisnost od Bijele kuće
Trumpov ekonomski saveznik u najužem krugu za Powellova nasljednika, očekuje se da će predsjednik ime kandidata objaviti početkom 2026., nakon čega slijedi potvrda u Senatu
Ljudi su bijesni, ali znalo se što će se dogoditi. Tko je kriv? Mlađa populacija, evo i zašto
Poluvrijeme će na Svjetskom prvenstvu trajati duže, igrači će imati stanke za osvježenje, a cijelo natjecanje imat će natruhe zabavnog programa koje je u skladu sa zahtjevima suvremene publike i komercijalnih partnera
"Siromaštvo" vs. "Bogatstvo" - tko i gdje povlači granicu? Čemu vječna analiza dubine tuđeg pjata i vrste potreba? Dobro je netko postavio ljestvicu na najjače - ako nemaš svoj privatni avion (jahtu od xy milja nečega, ogromni posjed ili posjede s preskupim nekretninama, neizbrojive sume na računima itd.), nisi bogat u financijskom smislu. Došli smo do toga da je "sramota" voziti ispravan običan auto koji te vozi od točke A do točke B. Nekom svakodnevna normala, nekom nedostižan san, čak i običan bicikl, ovisi o kojem dijelu svijeta pričamo. A to što više ne vrednujemo čovjeka po ičem drugom, osim po materijalnim postignućima, koji je pretvoren u dobrog i poslušnog potrošača vječito klasificiranog i kategoriziranog, samo pokazuje svu moralnu bijedu današnje "civilizacije". P.S. Komentar neželjeno i izdašno kraćen jer je bio navodno "nepodobnog sadržaja".