NOVITET

Povijesnim vrlinama kultni njemački kombi dodao je sve blagodati modernog doba

Foto: Volkswagen
Volkswagen Transporter
Foto: Volkswagen
Volkswagen Transporter
Foto: Volkswagen
Volkswagen Transporter
22.04.2015.
u 10:13
Volkswagen T6 u novom izdanju na hrvatsko tržište stiže tijekom lipnja. Cijene mu još nisu poznate, ali ne bi se trebale bitno razlikovati od trenutačnih
Pogledaj originalni članak

Šesta generacija Volkswagenova kombija Transportera (T model), iza koje je 65 godina duga povijest, predstavljena je prošlog tjedna u Amsterdamu. Nasljednik kultnog T1, koji se pojavio 1949. kao prvi poslijeratni VW (danas očuvani primjerci postižu cijene veće od 100.000 eura) i njegova nasljednika T2 kojeg su proslavili hipiji, tehnički i dizajnerski se ne razlikuje previše od pete generacije koja je na tržištu od 2003. godine. Više je to temeljiti redizajn nego nova generacija modela.

Ali, T6 osvježen je izvana i iznutra. Svjetlosni sklopovi, istaknutije rešetke hladnjaka po uzoru na one s Passata i niže postavljeni retrovizori daju mu dinamičniji izgled. U interijeru je naglasak na praktičnosti, ali i luksuznim detaljima kod skupljih verzija. Po prvi put Transporter dolazi s infotainment sustavom i ekranom u boji, a opcijski i s LED svjetlima. Donosi niz sigurnosnih sustava kao što su park pilot, upozorenje pri napuštanju trake, adaptivni ovjes i adaptivni cruise control. Novost je električno podešavanje sjedala i otvaranje vrata prtljažnika.

Dostupan je uz dva osovinska razmaka i tri visine krova, a dolazi u tri osnovne izvedbe: kao dostavni Transporter (teretni prostor od 3,5 do 9,3 kubnih metara), kao putnička Caravelle i luksuzni putnički Multivan. Moći će se naručiti u mnogim podizvedbama bilo kao dostavnjak ili putnički kombi među kojima je i nova verzija povijesne Samba izvedbe u karakterističnoj crveno-bijeloj boji.

Dolazi s novim, štedljivijim i učinkovitijim motorima. Dvolitreni TDI sa četiri cilindra dostupan je sa 84, 102, 150 i 204 KS. Najštedljivija verzija je ona sa 102 KS koja prosječno troši samo 5,5 l/100 km. Benzinski 2,0 TSI motori nude 150 i 204 KS. Upareni su s ručnim mjenjačima s 5 stupnjeva ili 7-stupanjskim DSG automatikom, a opcijski će se nuditi i s 4Motion pogonom na sve kotače. Na tržište stiže krajem lipnja. Cijene još nisu poznate, ali ne bi se trebale mnogo razlikovati od dosadašnjih.

>> 50.000 T5 California kombija u 10 godina

>> Zbogom kultnom VW kombiju nakon 63 godine

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

K2
ktm 250sx
11:17 22.04.2015.

Da zlata vrijedan traktor. Samo krpaj,vozi,krpaj vozi...

OL
olrajt
11:01 22.04.2015.

...zlata vrijedan auto!....i samo ide,ide,ide.ide i ide!

AA
aabbcc
22:03 22.04.2015.

Dobar mu ovaj trosjed pozadi i ako se razvuce auto i po. Salu na stranu ali auta bi trbala biti pozadi kao spavaca kola !!