U HRVATSKOJ

Bogatije opremljen novi Citroën C3 naglašava različitosti

Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
Foto: Citroën
11.11.2020.
u 12:56
Citroënov redizajnirani gradski automobil stigao je na hrvatsko tržište. Obnovljeni C3 uz benzinski motor s 83 konjske snage i Live opremu stoji 91.900 kuna
Pogledaj originalni članak

Redizajnirani Citroën C3 stigao je na hrvatsko tržište, gdje se nudi po cijeni od 91.900 kn. Navedena cijena vrijedi za izvedbu Live PureTech 83 S&S. Novi Citroën C3 nudi se s četiri razine opremljenosti: Live, Feel, Feel Pack i Shine. Dostupan je s učinkovitim benzinskim motorima PureTech 83 S&S i 110 S&S te dizelskim BlueHDi 100 S&S motorom (od 118.900 kn). Uz motor PureTech 110 može se naručiti i automatski mjenjač. Prvi paket opreme s klima-uređajem je Feel, a tako opremljen C3 stoji od 99.900 kn.

Citroënov C3 i prije ovog dotjerivanja isticao se jedinstvenom osobnošću i nenadmašnom razinom udobnosti. Novi C3 donosi i novi identitet ove francuske marke, odnosno upečatljiviji prednji dio vozila. Dodatno je pojačan dojam visine poklopca motora. Redizajnirana svjetla dolaze s LED tehnologijom na svim izvedbama. C3 sada ima više mogućnosti personalizacije zahvaljujući 97 mogućih kombinacija vanjskog izgleda, a ponudu zaokružuju i tri jedinstvene krovne naljepnice, nova vrsta naplataka i tri mogućnosti unutarnjeg uređenja od čega su dvije sasvim nove.

Osvježeni C3 naglašava sve one segmente u kojima je drukčiji od ostalih modela. Nov je i dizajn elemenata Airbump, vizualnog potpisa Citroëna, a valja spomenuti i novu razinu udobnosti u vozilu zahvaljujući činjenici da su u ovaj segment prvi puta ugrađena nova sjedala Advanced Comfort koja se obično pojavljuju u višim segmentima. Ta su sjedala prostrana, udobna i podesiva po visini, a imaju podstavljene obloge s grafičkim efektom koje daju dobru potporu u lumbalnom dijelu. Općenito, C3 za svoj segment nudi uzornu prostranost, kako u putničkom dijelu tako i u prtljažniku (300 litara).

Novitet je jednostavan za uporabu i opremljen mnoštvom korisnih tehnologija koje ujedinjuju opuštenost i suvremenost u svakodnevnoj vožnji. Novi C3 ide ukorak s vremenom, pa je tako u njega sada ugrađen i sustav za pomoć pri parkiranju sprijeda, kao jedan od 12 sustava za pomoć u vožnji kojima se postiže viša razina udobnosti. U tu se skupinu ubrajaju i sustav za pokretanje vozila bez ključa i sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici.

Za veću sigurnost, pak, zaduženi su elementi poput automatskog kočenja u nuždi koje omogućava sustav Active Safety Brake, prepoznavanja prometnih znakova ili automatskog uključivanja dugih svjetala. Ponuda obuhvaća i različite internetske usluge kojima se nastoji olakšati svakodnevni život vozača i putnika i koje omogućuju pomoć na cesti, navigaciju i prenošenje zaslona mobilnog uređaja na tablet (Connect Assist, Connect Nav, Connect Play). No, Connect usluge trenutačno nisu dostupne u Hrvatskoj.

Osnovna ciljna skupina modelu C3 i dalje su mladi kreativci vedrog duha koji žive u gradskim i prigradskim područjima, te koji su u stalnom pokretu. No, Citroënov gradski novitet pogled baca i prema poslovnim korisnicima, osobito onima orijentiranim na urbane sredine. Okretan, kompaktan i svestran, ovaj model s pet vrata i kompaktnom duljinom (399 cm) izuzetno je udoban u vožnji, navode iz Citroëna, zahvaljujući posebnoj pozornosti koja je posvećena udobnosti ovjesa, koja postavlja standarde u segmentu, te pozornosti posvećenoj zvučnoj izolaciji.

britanski mediji pišu

Raspada li se kraljevska obitelj? Problemi u odnosima se nižu, a teške dijagnoze omiljenih članova brinu fanove

Dvoje ljudi vodi tešku borbu, a u javnosti su uvijek nasmijani i dobro raspoloženi. Mašu svojim obožavateljima jednako kao što su im mahali kada su pucali od zdravlja i na stolu su im bila samo najfinija jela u najskupljim porculanskim tanjurima. Takvom životu sada se mogu samo nadati, a nadaju se i njihovi fanovi koji budno prate svaki njihov korak i zamišljaju kako bi im život bio bolji da su se rodili pod malo sretnijom zvijezdom. No barem je na ovom primjeru vidljivo da je ta sretnija zvijezda samo privid, a može nam biti i lekcija da uživamo u onom što imamo, ponajviše ako smo zdravi.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.