Vlasniku tri godine zatvora zbog smrti učenice koja je ispala iz autobusa
Zbog prometne nesreće školskog autobusa u kojoj je smrtno stradala 14-godišnja Katarina Mihaljević na Općinskom su sudu u Požegi vozaču autobusa Iliji Marčinkoviću i direktoru tvrtke BT Transporti izrečene zatvorske kazne od godinu i pol do tri godine i četiri mjeseca.
Komentari 6
nisam na čisto s ovim slučajem. očito da određene odgovornosti ima kod direktora i vozača čim su znali da je gumb rizično postavljen. i kazne su za njih potrebne, ali možda prestroge. jer ako ćemo biti dosljedni, zašto onda ne osuditi i onoga koji izdao prometnu dozvolu i on je mogao vidjeti da se mjenjačem može stisnut gumb za otvaranje vrata. Zašto ne tužiti i proizvođača koji je taj gumb tako postavio, zašto ne tužiti i roditelje jer su pustili dijete da se vozi starim autobusom, itd, itd... svakako čitam po ponašanju direktora, on je zasulužio neku kaznu, ali inače pri ovakvim slučajevima trebamo biti oprezni da svu krivicu ne prebacimo samo na jednoga
Tri godine za ubijeno dete ???? !!!! Pa zato i niste dobili Kapetana Dragana , koje pravosuđe koji bakrači sa ovakvim kaznama prema vlastitim ubicama pokušavate kasnije nadoknaditi i pravdati se drastičnim kaznama prema Srbima , svet nećete zavaravati ovakvim besmislicama !
mislim da je ipak velika razlika izmedju toga kad ti zbog aljkavosti i nemara ispadne netko iz autobusa i toga kad netko iz mržnje i bolesnih pobuda planski kolje i ubija ljude po selima.
ovo je sad već sve ludo, to više neznaš ko koga.............
a onaj tatin sin iz Makarske, koji je satrao dvije djevojke na zebri - oslobođen. Baš smo banana država. Tužno
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kada ovo vidi i čuje Glavaš vam poručuje zločin se ne isplati ! U Pravoj EU sigurno nebi toliko zaradio za nesreču zbog budala koje neznaju konstruirati autobus i zbog \"tehničkog pregleda\" koji dozvoljava takav balkanski sistem Buseva da see vrata uopče mogu otvarati u vožnji uopče. Prema tome 100% krivica i zakonodavca, koji samo kasira poreze i harač i tobožnji tehnički pregled bez veze...