Inspektor: Strojovođa teretnog vlaka javio je dispečeru o kvaru baš kad je došlo do naleta vlaka
Od jedanaestero ozlijeđenih u stravičnoj željezničkoj nesreći njih sedmero zbrinuto je u bolnici u Novoj Gradiški, troje u Slavonskom Brodu, a jedno u Pakracu. Osmero od 11 ozlijeđenih strani su državljani. Nitko od ozlijeđenih nije životno ugrožen
Komentari 7
Sve je moguće danas provjeriti kako se tko ponašao u kritično vrijeme i zašto je zaista došlo do naleta putničkog vlaka na teretni. Kako god okretali odgovornost je uvijek na putničkom vlaku, strojovođa je morao vidjeti kako nešto stoji na pruzi. U noćim uvjetima, smanjena vidljivost, pred kišu valja biti posebno oprezan u prometu.
Ako je strojovođa putničkog vlaka imao crveno svjetlo a nije se zaustavio, tko je kriv? Plenković, ministar prometa, Ursula Anders?
Nisu prilagodili brzinu stanju na pruzi?
Aa to je, oni su to razdelili, i sad ovi(teretni p) moraju zvati one (infra) pa infra zove PP, a ov z cuga zove ove prve (Ter.P)...komunikacija nikakva procedure protokol dok se vsi nazovu skup već nalete cugi...
Osim što je putnički vlak prošao kroz crveno, tako izjavljuju, na slikama se vide dvije pruge. Uvijek sam mislio da je jedna za jedan pravac, a druga za drugi. Nije mi jasno onda kako su završili u istoj liniji.
Čiji je teretni vlak, i od kuda je stigao?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ako su "taman prijavili iz teretnog kad je naletio putnički" nešto ne štima. A) Ili je to istina što znači da je dispečer isplanario premalo vremenako razdvajanje među njima ili B) da je teretni bio duže u kvaru i kasnio sa prijavom kvara. Radi čega im trebaju tjedni za očitavanje zapisa komunikacije i stanja signalizacije??