HBOR ne želi dati još jedan kredit HŽ-u za nove vlakove
Kreditiranje nabave novih vlakova za HBOR poprilično je velik zalogaj. Na prije odobrenom kreditu HŽ PP-u ne ostvaruje nikakvu zaradu
Komentari 10
Sada oni koji su dobili bagatelne kredite od ove banke (mislim na zaposlenike) neka lijepo podignu kredite u poslovnim bankama po uvjetima koji važe za ostalu raju a dobiveni novac vrate u kasu HBORa pa će biti novaca za nove vlakove koji su nam jako potrebni.
Kvotu kredita su potrošili na kreditiranje svojih djelatnika pa nema za druge?
Zanimljivo, na pocetku teksta pise da je HZ dokazao samoj EK da dugorocno moze vracati kredit, a onda malo dalje da im se nitko nije javio na javni natjecaj povodom kredita i da im bas ne cvjetaju ruze. Nakon silnih afera posljednjih godina izgleda da se ne zeli staviti potpis na nesto sto se nikada nece vratiti, a u predizbornoj godini nije pozeljno puno prozivanja. Ima ih vec i previse, a jos niti pola godine nije proslo.
Ak je neko gubitaš desetljećima il ga gasi il ga prodaj nekome ko zna radit. Nije samo HŽ takav, takva su i brodogradilišta i razne druge tvrtke koje žive na našoj grbači. Razno razni menadžerčići koji su pozapošljavani po ne postojećim natječajima il nek pokažu svoje sposobnosti kvalitete il nek idu prat vagone.
toliko zgubidane o napretku hrvatske pod vodstvom tvoje vlade.
Pa normalno da nijedna strana banka nije htjela kreditirati nabavu ovih vlakova jer su u igri s Siemensom i drugim velikim igračima koji nisu dobili ovaj posao. To su uvijek bile velike igre., A HBOR je državna banka i nije ni banka u pravom smislu i ne treba ni zarađivati na ovome poslu jer je na proizvodnji ovih vlakova osigurano nekoliko tisuća radnih mjesta u narednih nekoliko godina. A to nam je cilj a ne zarađivati na kreditima, zar ne?
Haha, HŽ je kao neka narkomansko-kleptomanska udruga, lupaju se po žili i žicaju pare vječno, konstantno, redovno, neprestano... Već godinama dobivaju svake godine 2 mlrd kuna iz proračuna (kao 6-7 katoličkih crkava), kao, za "modernizaciju", ali izgleda da im ni to nije dovoljno. Više bi nam se isplatilo zatvorit firmu, svima podijelit otkaze, i vlakove skupa s tračnicama prodat u staro željezo nego u tu rupu bez dna uplatit ijednu jedinu lipu.
Putnički prijevoz sam po sebi ne može biti profitabilan, zato je tu država da uskoči jer državi treba biti u interesu da građani na cijelom njezinom teritoriju imaju otprilike podjednake uvjete života. Kredite HBOR-a je dobivao tko god se je sjetio, pogotovo iz partijskih krugova, red je da ta banka počne kreditirati konačno ono što je potrebno, a ovi vlakovi su potrebni da bi se održala zaposlenost u Gredelju i drugim firmama!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"HŽPP nije mogao, naime, dobiti kredit ni od jedne svjetske financijske institucije" Naravno da nije, koliko bespotrebno zaposlenih u tom OOURu ima nadprosječne plaće potkradajući pritom porezne obveznike i svoje korisnike (putnike). Doza lijenosti i nesposobnosti HŽovih zaposlenika (prometnika, vlakovođađa itd) i kleptomanije HŽovih "menadžera" je jedinstven slučaj u EU.