Državni tajnik: Pred nama je doslovno renesansa željeznice!
Željeznička se infrastruktura, napomenuo je Alen Gospočić, neće izgraditi preko noći, taj posao traje desetak godina. Neki projekti su u gradnji, neki u izradi studija, ti projekti su u ovom trenutku vrijedni tri milijarde eura, rekao je državni tajnik.
Komentari 8
Željeznica nema budućnosti u Hrvatskoj na lokalnim linijama. To je samo bacanje novaca, jer vagoni su prazni a izumiranjem narod biti će sve gore
hahaha... koji vic...
Kod nas nikad nece nista krenuti a kamoli dobro proraditi, jer ili nememo strucnih ljudi ili se samo krade ili su svi koruptni, sve ide ocajno sporo vuce se puzevim tempom
Takozvani "Veliki projekt" od 3 milijarde eura i 10 godina trajanja je točno pola od onoga što Hrvatska svake godine isplaćuje za mirovine. Razlika je samo u tome što to nikad neće biti napravljeno, a lovu će HDZ opljačkati. "Brisanjeje ne mijenja istinu !"
Imali smo prilike vidjet pedolino - nagibni talijanski vlak al šta vrijedi kad nemamo tračnice na kojim bi razvio brzinu, dok se ne napravi skroz nova pruga bar Ri - Zg i neki veći centri nema smisla ulagat u vlakove jer ko će putovat 3,4 h ako autobusom stigne za sat i pol ?
Hrvatski cement je jedan od najboljih u svijetu. Proizvodnja cementnih pragova za domače pruge i svjetske potrebe mogla bi biti trajna industrija. Firma bi mogla biti locirana odmah pored cementare u blizini željezničkog,cestovnog i brodskog transporta. Novac europskog fonda zaa za potrebe naroda i država trošio bi se tu.
Ova izjava je jalova penetracija. Renesansa? Ova željeznica je iz doba renesanse. Kinezi se nude godinama, uložili bi u riječku luku i sve željezničke i cestovne prilaze luci.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
željeznica je propala zbog autobusnog lobija i mafije... da se do rijeke putuje vlakom sat/sat i pol kao sto bi trebalo biti i da su vlakovi moderni i uredni vecina bi isla vlakom prije nego busom... o splitu i ostalimlim gradovima da i ne govorim do pule je vlak vozio preko ljubljane a sad se silazi u rijeci pa na bus do lupoglava pa na trag na vlak (ako jos uvijek uopce postoji vlak do pule) umjesto da se ulozi iz eu fondova pa da se probije tunel kroz ucku i sagradi moderna pruga i do pule na zalost zemlja bez vizije i pameti