Nikad skuplji oglasi! Samo 30 sekundi reklame na Super Bowlu stajalo je tvrtke više od 46 milijuna kuna
Tjedan dana prije spektakla najavljeno je da su sva mjesta za reklame rasprodana, a kompanije su za samo 30 sekundi potrošile čak 7 milijuna dolara (46.599.700.00 kuna) i to svaka od njih
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
svake godine isto, nikad skuplji marketing u finalu. normalno da je uvijek skuplji jer inflacija je uvijek prisutna, nekad veća nekad manja