Udar oglašivača na dječju dušu – dijete godišnje pogleda 20.000 reklama!
Roditelji jednostavno nemaju vremena ni interesa za gledanje televizije i pretraživanje interneta, a djeca ‘nemaju’ roditelje, pa su im suvremeni mediji surogatni roditelji, upozorava Slaven Letica
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
To je dobro za klince. Neka se naviknu od malena da moderni svijet pruža mnogo materijalnoga, ali da ne mogu sve imati. Da postoje ograničene financije i da se mora kalkulirati.