Tko napušta Hrvatsku ako je 'puna života'? Samo lud čovjek
Ispada da smo ovu zemlju brendirali svima, osim Hrvatima, pa oni i ne znaju gdje točno žive.
Komentari 22
Netko tu prodaje "maglu" jer am. izraz "brand" se odnosio na žig koji se utisnuo u sapun i taj termin, te kasnije nastala tzv. "brandology" kao uzdanica marketinga, se jedino smije primijeniti na proizvode. Odnosno, navodi se teza u uvodu da je neselektivna uporaba izraza kriva i za "tvorničku" primjenu, a upravo je obrnuto! I slijedom toga, izrazi turističkih djelatnika kao "brandiranje destinacije" ili čak "brandiranje Hrvatske" su bezvezarija i nemaju uporište u ekonom. teoriji i praksi gdje se smatra da je "brand" ponekad i 30 % prodajnih rezultata i gadno se pravnički "grade" da očuvaju "brandove" svojih proizvoda. Zaključno, jedno je turistički slogan, to sudi u terc. grane, a brand sudi u sek. grane...
Hrvatska, zemlja gdje je vrijeme stalo!
Zemlja za sve osim za Hrvate ?
onaj koji ima 2-4 apartmana na dobroj poziciji i dobro uredjene jos moze od dva mijeseca turizma zivjeti i bez da radi (pod uvijetom nema kredita).................................................a ostali??????????????????? svi ostali koji rade u popratnom/usluznom dijelu kao radnici???????? oni koji ne rade uopce u turizmu,????????????poljoprivrednici??????? a sta ce tek biti kada se nama konkurentne zemlje ponovo vrate u turisticku ponudu....turska,...egipat,..tunis,.....
DA IZ HRVATSKE odu "dobro namjerni" novinari umjesto naša mladeži bio bi to prvi korak ka ozdravljenju države i nacije !!
gable, ehem nisam_robot! Postovanje.
Zanimljivo je da niti jedan hrvatski medij nije prenio vijest o tome kako švicarsko selo nudi 70,000 CHF svakoj mladoj obitelji koja se doseli u to umireće mjesto. Toliko o tome koliko je "zapad" "full of life." Sic!
Božek, Božek, glupog li teksta, pa nije Dalmacija cijela Hrvatska a i ne mogu se svi baviti turizmom !!!!????
Lijepo je vidjeti da mnogo visokoobrazovanih turista dolaze nama i da uzivaju jer smo tu par stvari napravili kako treba. Izmedju ostalog smo relativno skupi a ipak pisemo rekorde posjecenosti. Siromasni i turisti slabije platne moci idu u Grcku, Tursku, Bugarsku i opet u sjevernu Afriku. Nazalost ono sto bogati i obrazovani ljudi cijene mi sami cesto ne prepoznajemo kao nesto posebno. Cak nam domaci i susjedni zlonamjernici zele sve ocrniti i popljuvati a neki na to i nasjedaju.
Postoji još jedna razlika između Ivana i Johna koja ovdje nije obrađena: Ivan je naš porezni obveznik, duboko u raljama administracije, zakonodavstva i osjeća svu težinu političkog nepotizma i diletantizma. John to nije, ne razumije pojmove i ne može shvatiti "realnost" u koju se doselio za tjedan dana. Istina, nakon 3-4 mjeseca će i on shvatiti o čemu se radi, "gutat će" dok može, a kad se umori otići će kući i reći - bilo je super dok je trajalo, ali sad mi je dosta!
pretužno je gledati kako stranci lakoćom dolaze na naše more i to ne nekakva elita nego uglavnom ljudi sa nižim obrazovanjem kojima je važniji standard od politike,dok mnogi naši ljudi to ne mogu.Dok naši uhljebi,pol.podobni.ratni profiteri,lažnjaci žive udobno na državnim jaslama,većina teško živi opterećeni kreditima,dugovima,režijama.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Slogan je glup i šupalj ali bolje i Full of life ...nego...Full of refugees