Frljićizam za početnike
Samo se još naivčine daju uloviti na provokaciju Pasolinija iz Pucareva, umjesto da ga ignoriraju i idu prosvjedovati na prave adrese, do onih kojima Frljić povremeno drekne – fašisti!, a oni podviju rep, budu kuš i nastavljaju plaćati
Komentari 23
zalosna drzava gdje ovakovi imaju bilo kakopvu funkciju ili kreiraju bilo kaj
Kao i obično sjajan osvrt... I dobro detektirano koja je prava adresa gdje treba protestirati zbog financiranja ovih netalentiranih izbljuvaka: vjerodostojni anemičar i njegova "dugogodišnja prijateljica" Obuljenka...
Jako dobar clanak! Stvarno Frkfulja je n arazini "skolske predstave" (kritika iz "Der Standard").. pitanje je stvarno tko takve loosere dovodi u HNK? Iz umjetnickih razlogla sasvim sigurno ne. To je kao da netko tko ima QI itnad broja cipelaa ide slusat turbo folk dernek
Bravo Raspudicu. Super napisano.
Bravo Nino, sjajan članak. Točno u sridu...
Frljic je malo pobrkao loncice, jer nisu Hrvati dijelili Bliski Istok nakon raspada Osmalijskoga Carstva, nego Britanci i Francuzi, a sada Ameri divljaju tamo na tim prostorima. I nisu Hrvati okupirali Tursku, nego su Osmanlije pregazile Balkan i dan danas sire mrznju medju narodima na tim prostorima. Osim toga kada zagrebes malo dublje u povijest, vidjeti ces da je Islam dosao zadnji , tek u 7.stoljecu, i da su Arapi svojim osvajackim temperamentom izazvali ratove i bijes medju plemenima na tim prostorima, a to se jasno vidi i danas, nista se kroz povijest promijenili nisu. Nemam nista protiv predstave, zivo mi se fucka, ali malo intelektualnog postenja ne bi bilo na odmet.
Nino je u pravu, teško je shvatiti da oni koji se bune protiv predstave, ne shvačaju da plešu upravo onako kako Frljić svira, sve prave Frljićeve predstave se odigravaju isprek kazališta, dok je na pozornici tek sirotinjska umjetnost
slažem se da ne govorimo da vozi bmw okolo taj frljić
Meni je Frlje žao. Samo se razočarani ljudi tako ponašaju.
Bravo doktore, ovo je kolumna za Pulitzera, ma što Pulitzera - za Nobela :)
dobro napisano ja bi samo dodo da uskoro ocekujem zasluznu nagradu za frljicev rada a takvu nagradu je u splitu dobio ante tomic za svoje pisanje a to je ona cuvena kanta sve se vraca sve se placa
Do sada najbolji osvrt na Frljićev opus!
G. Ninu Raspudića iritira, g. Frljić, pa ga kritizira. Ali ta kritika, izgleda, nema dovoljnog učinka, pa je NIno ponavlja temu o Frljiću. Jer, ljudi ga ne šljive, pa si plate, po Nini, neumjetničku predstavu. A sada bi neki Luka Popov (Ninin vjerski istomišljenik) obustavio državno dofinananciranje religijski nepodobnih predstava kako one ne bi hulile na njegovog boga Isusa (ne povijesnog zelota). I to govori kao znanstvenik. Koliko je Nino subjektivan, ne mogu suditi, budući da nisam gledao predstave, ali mi je sumnjivo da je naveo same negativnosti ne spomenuvši ni nagrade. Ali, tko smo mi da bismo nametali svoje ukuse („visoke“ ili „niske“) onima koji ionako mogu razumijeti i zabaviti se samo na svom umjetničkom nivou? Zato moramo dopustiti jedni drugima izražavanje svojh ukusa, svijesni činjenice da su oni vrlo subjektivni. No, iznenađen sam kako Nino s jedne strane može vrlo spontano izraziti svoj prvi susret sa tragičnom smrću u svom djetinjstvu, interpetirati ga u smislu M. Hedeggera (a taj filozof piše o stvarima koje daleko nadilaze sve religije), a sada može tako olako pisati o lokalnim vjerskim simbolima kao da su oni znanstvene činjenice; bog Isus i druge ovdašnje svetinje (po meni tabui) koje neki drugi vjernici doživljavaju kao blasfemije na boga Allaha. A dok su svetinje tih drugih vjernika samo „svete krave“, po mišljenju kršćana. Zbog čega se vjernici (u ime istog boga) stoljećima dijele i ubijaju. (...slijedi nastavak)
Kada g. Raspudić svojim nazalnim glasom počne “mudrovati” o kazališnoj predstavi sa A i B (preko skupova i geometije), ja dobijem grčeve… Umjetnici su slobodni i zaigrani kao djeca. U toj slobodi bore se protiv nekih društvenih konvencija, o kojima obični ljudi i ne razmišljaju. Često puta su provokativni, izazivaju šok s namjerom da skrenu pozornost na svoje djelo (i sebe). Mnogi su to platili glavom u totalitarnim režimima (vjerskim ili ideološkim). Michelangelo je izazvao zgražanje putenim, nagim tijelima na stropu Sikstinske kapele u doba askeze, a Leonardo se skrivao od inkvizicije. Zola, Flaubert, Tolstoj su gotovo izopćeni iz društva zbog oštrih kritika tadašnjeg morala. Treba li spaliti Frljića ili mu zabraniti predstavu? Hrvati i ne vole kulturu; na predstavi bi došlo 100-200 ljudi, a i kritike nisu dobre. Oni koji ne vole kazalište neka idu u crkvu i tamo im neće biti povrijeđeni vjerski osjećaji. G. Raspudić bi trebao bar pokušati razumjeti simbole. Isus na križu je simbol Zapada (NATO), a Arapkinja simbol islama. A oni koji nisu shvatili, Frljić im je eksplicitno pokazao tko koga siluje. Zastava je simbol nacije, a vagina rađanja – rađa se nacionalizam koji može dovesti do rata civilizacija. Frljić samo želi da se ljudi upitaju tko režira ovaj svjetski igrokazu i za čiji interes. Kazališna kritika će reći koliko je u tome uspio. Ako to profesor ne razumije, onda na bi smio predavati budućim intelektualcima, jer će poslije njegovih predavanja izlaziti ovnovi.
držeći se stare sfrj krilatice"neprijatelj nikad ne spava"Dr. Raspudić zapravo piše o Frljićevim podočnjacima
Evo nama cenzure poškropljene svetom vodicom...
Nino, koja ti je ovo, po redu kolumna o"Frlji"? za nekoga tko poziva na ignoriranje frljića, jako puno pišeš o njemu. Također, licemjerno, je od nekoga, tko radi na DRŽAVNOM fakultetu, da drugima spočitava "sisanje" državnog proračuna. Proračun, nije privatni vlasništvo Nine Raspudića, HDZ-a,HBK-a, Hasanbegovića, već i onih koji bi htjeli vidjeti frljićevu predstavu(ja osobno ne bih, ali tko voli, nek izvoli).
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
nije umjetnost sve što nekom padne na um... um može biti jako bolestan...evo dokaza...