Velika Britanija slavi svoje najveće brendove u posljednjih 50 godina
David Blunt: "Kreativnost je vrijedna roba, a britanski primjeri pokazuju i njezinu jaku ekonomsku snagu."
Komentari 3
OK
Ili unistili poznato -ZA 1 KUNU.
OB
Britanci traze industriju. Kuze da su vremena prodaja magle prosla. Svijet ulazi u fantastican povjesni period velike trke. Trkati ce se kontinenti za prestiz i za novac. Trkati ce se Europa, Azija i Amerika, a svi cemo profitirati i dozivjeti nevidjenu buducnost. Da, umalo zaboravih, morace se raditi kao nika prije.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Mi smo naše prodali.