Udio robnih marki s 2 posto 2006. porastao na 19%
Najviše proizvoda razvija se u kategorijama zdrave hrane, slatkiša i grickalica, ljepote i njege te doručka, što su i najpopularnije kategorije Konzumove robne marke. U najvećem drogerijskom lancu u nas, dm-u, robne marke čine gotovo trećinu prometa.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Komentari 0