Perspektiva u ciljanim proizvodima i nišama te turizmu izvan sezone
Iako je sve veća zainteresiranost hrvatskih poduzetnika za prodor na kinesko tržište, bez osmišljene strategije nemoguće je sustavno pristupiti tom ogromnom gospodarstvu, koje s udjelom od 13 % sudjeluje u svjetskom BDP-u, a u svjetskom izvozu sa 6 %.
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kineska ulaganja dobrodošla, kao i svaki drugi strani kapital, i crni i kriminalni samo da konacno dode, e mji dragi opet kasnite, kad je vrijeme bilo vi ste spavali, sta cete vi sa Kinom, mozete jedino da im vegetu prodajete, ali tu treba deset godina da se zatrcite, pa onda tek eventualni rezultati, jadni vi, jedino Kina moze Hrvatskoj stvari prodavati a ne obratno....!!!!!!!