Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 130
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Kako poslovati na kineskom tržištu
Povratak na članak

Perspektiva u ciljanim proizvodima i nišama te turizmu izvan sezone

Iako je sve veća zainteresiranost hrvatskih poduzetnika za prodor na kinesko tržište, bez osmišljene strategije nemoguće je sustavno pristupiti tom ogromnom gospodarstvu, koje s udjelom od 13 % sudjeluje u svjetskom BDP-u, a u svjetskom izvozu sa 6 %.

Komentari 1

Avatar sebastian
sebastian
23:38 03.02.2010.

Kineska ulaganja dobrodošla, kao i svaki drugi strani kapital, i crni i kriminalni samo da konacno dode, e mji dragi opet kasnite, kad je vrijeme bilo vi ste spavali, sta cete vi sa Kinom, mozete jedino da im vegetu prodajete, ali tu treba deset godina da se zatrcite, pa onda tek eventualni rezultati, jadni vi, jedino Kina moze Hrvatskoj stvari prodavati a ne obratno....!!!!!!!

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.