Darko Prodan: Treba nam strategija za bolju prodaju robe u Kini
Predsjednik uprave tvrtke Cedar iz Kastva kaže kako je Kina sve poželjniji kupac za hrvatsku drvnu industriju, dogovori se poštuju, posebice o plaćanju
Komentari 2
Izvoz u Kinu ...15 - 20 mil. dolara ''drvni proizvodi" ? Mislite li to na finalu (namjestaj, masivne parkete gdje smo jedan od lidera u Europi, ili mozda drv. kuce , vrata i prozore )? Ili je rijec o gradjiradji bukve ili ne daj Boze, hrasta - znamo da Kina vapi za sirovinom... Ne znam cemu treba posebne strategije za izvoz gradje a istovremeno nasi finalci -parketari i dr. nemaju dovoljno sirovine za proizvodnju namijenjenu izvozu???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Teško je u Kini prodavati količine nečega što za njihovo tržište predstavlja mrvice. Jedino masovna ali doslovce masovna proizvodnja robe koja bi njima bila interesantna ima šansu.