Čak 40 posto mobilnih korisnika planira promijeniti operatora
Kvalitetne mreže i usluga, briga za korisnika te cijena i naplata glavni su faktori lojalnosti mobilnih korisnika
Komentari 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Jadni operateri, kada im je ulaskom u EU propala mogućnost da ostvaruju extra profite na roamingu, tada su se dogovorili sa državom koja je, tobože, podignula naknade za korištenje radijskih frekvencija ( i jest, ali to je u strukturi troškova svakog operatera samo par posto ukupnih troškova ), pa su dobili opravdanje da uvedu dodatnu naknadu za pristup mreži. Na taj su način amoritizirali izgubljene prihode roaminga, i ponavljam, sve to U DOGOVORU SA DRŽAVOM, jer je i država profitirala od povećanja prihoda proračuna. Sve će to ova jadna raja pozlatiti !!!