Što bi s brakom Rimac Automobila i Bugattija mogao dobiti Mate Rimac?
Rimac bi osim boljeg imidža, a zatim i samopouzdanja što je kao manja tvrtka preuzeo veću, mogao na korištenje dobiti i poligone za testiranje
Komentari 10
Volkswagen zeli da se rijesi Bugatti radi neprofitabilne prizvodnje. Bugatti je vec nudjen za 200 milijuna eura ali je taj pokusaj prodaje propao.
Vozim se tako Bugatijem na relaciji Šičkovina- Mačkov Jarek i gledam sve Bugati do Bugatija me forfaraju. Pukne me inteligencija i velim sebi, na sakem je Bugatiju zarada 30 000 eura, pati vidi prijatel za par cajta Švicarci budu zaza nas sirotinja, bok i bogme.
Taj krpec nemre ni yugo45 napraviti. Bilda imiđ mediji ga guraju, a rezultati nikakvi. Veličina bez pokrića kakvih imamo na lopate.
Nijemci ga hoće navući šarenim perlama da preuzmu većinski paket njegove firme jer im treba električna tehnologija. Bugatti je samo šarena laža, firma koja donosi mali prihod. Opet nas smatraju za Balkance koje treba iskoristiti. EU je ravnopravna samo na papisu.
Nova vijest rimac preuzima Teslu :D
Šta će dobiti? Možda čir na želudcu od stresa.
A što bi mogao dobiti Hrvatski narod? 5 posto popusta na sve Bugatti i Rimac modele. Čujem da radnici rafinerije Sisak, Uljanika, 3.Maja, Đure Đaković, Podravke, Konzuma, i drugi poslodavaca koji daju debele plaće svojim radnicima, jedva čekaju da krene prodaja po povoljnijim cijenama. Svaki drugi auto na hrvatskim cestama uskoro će biti Bugatti ili Rimac. Ima se, može se, standard.
Wolkswagen gruop takes over by Rimac
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Rimac nema kapitala za daljni rast, dakle treba investitor ili gubi korak. Volkswagen njemu šalje 100 % Bugatti (koji ima velike gubitke) a oni imaju 49 % u Rimac Auto. Dakle, VW s time i dalje ima 49 % Bugatti-a, bez stresa. Ako Mate ne uspije, on bankrotira i VW uzme svu tehnologiju Rimac Auto. Ako uspije, ide 51 % zarada. Teško kako god okrene.