Stižu nove trošarine na automobile! Evo koja će vozila i koliko pojeftiniti
Što je veća prodajna cijena vozila, trošarina će se više spustiti. No, ne trebaju se radovati ni imućniji
Komentari 26
Hehe tzv. reforme.
Kakva crna trošarina? Treba cijena + pdv kao i za ostalu robu. Tko troši više, potrošit će više goriva u kojemu je masna trošarina. Za rabljene iz EU ne treba ništa: kupiš, registriraš i voziš. Homologacija je nepotrebna ako jee već bio registriran u EU. Zar je to teško donijeti takav zakon?
sprdačina sama po sebi je činjenica da država koja nema autoindustrije naplaćuje harač, a ne trošarinu, to je samo lijep naziv, te pdv na aute koji su osnovno prijevozno sredstvo jer kolkonznam kočijama i konjima se ne smije prometovati po cestama.
Plaće balkanske a dere se europski.
pa eto, zato je minimalac 3000, bezobrazluk
glupost i pljačka države ... u susjednoj nam državi toga uopće nema, pa bolje žive nego u Hrvatskoj...auti su tamo u štartu jeftiniji od 3500 - 5500 Eur, ovisno normalno što se uzima...konstantno pratim A4 Audi, koji je od prilike oko 5000 Eur jeftiniji tamo ... samo da znate ko nam kroji živote u Hrvatskoj
Na svu srecu dolaze elektricni automobili (svake godine sve jeftiniji), a sadasnjim modelom baziranim na emisijama ne mogu naplatiti gotovo nista. Vjerujem da netko tamo vec ima glavobolju kako uzeti harac i na tome. A tvornica automobila u Hrvatskoj bila bi najgora glavobolja za vladajuce, jer naravno ne bi bilo nikakvog poreza osim PDV-a. Uvijek kod nas vrijedi neka druga logika.
Nikada se ovdje nije mogao kupiti auto bez nelogičnih davanja. Ulaskom u uniju je konačno i carina trebala nestati ali su se dosjetili novog naziva - PPMV. Taj isti PPMV su već nekoliko puta mijenjali,ali još uvijek kupac ne može nikako znati koliko će morati platiti davanja za pojedini auto. Uvoz auta u Njemačku košta 50 Eura, dok se porezi vezani za emisiju CO2 plaćaju na godišnjoj razini i unaprijed je moguće izračunati koliko će koštati.
Cilj je da Musa sto brze i bolje odere Jaraca.Automobila ce svake godine biti sve manje registrovano,nema ih tko voziti.
Ušli smo u EU i još uvijek plaćamo carine tj. tzv. trošarinu na uvoz auta iz EU kao za vrijeme ex. Jugoslavije kada se štitila proizvodnja Zastave a danas čak i susjedna Srbija koja ima auto industriju i nije članica EU ima manja davanja za uvoz auta iz EU, dakle za Hrvate zajedničko tržište EU bez granica malo morgen!
Dolje vlada!
Ma vražji plenković samo ide u susret bogatim klišejima što su se obogatili na grbaći radnika proklet bio
koliko će poskupiti moj 13 godina star auto
Ma baš me briga ionako ću kupiti nešto na struju od 250.000 nadalje.
Zovite to kako hoćete ali ispada da je porez na nove aute u RH preko 30 posto. I što je najinteresantnije što si bogatiji to je taj porez manji. SUPERHIK.
Želiš naći sebi ženu za jednu noć? Idu na ==> www.3xDate.top
Kupnja novog automobila financijski gledano je najgori potez koji možeš napraviti. tko želi kupiti projizvod kojem 20% pada vrijednost čim ga je platio? Nakon 5 godina izgubiš više od 50% viijednosti....kada na to dodaš precijenjene usluge ovlašteneih servisa, poreze, osiguranja i kasko zaboli glava. Ako kupuješ auto za 150 000 kn, i voziš ga 5 godina po 20k km godišnje onda da 150000kn treba dodati: 60000 gorivo, 10000 osiguranje, 18000 kasko, 10000 servis, 2000 porez.... već smo na 250000kn za prvih 100000km u pet godina, auto vrijeni možda nekih 70000 kn. Ja rađe krećem sa pozicije 5 godina stari auto, no tko voli novo neka izvoli:)
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
da li netko zna iz vlade koliko samo u IT dijelu kostaju ove "reforme". pa svake godine na odrzavanje zbog ovako genijalnih promjena odlaze milijuni i ne uspijevamo spojiti 3 mjeseca bez nekih promjena u programima. totalni luzeri!