Rimac objavio snimku utrke C_Two i Porschea Taycan, evo tko je pobijedio
Rimac C_Two neće biti službeno ime modela, već će pravo ime biti uskoro objavljeno, otkrio je Mate Rimac
Komentari 19
Zna li se oće li isporučivat kakav dobar turbo dizel zanas sirotinju? Pita jaran šemso
C_Two je show-car za sajmove, Taycan za svaki dan vozit se u njemu.
zračna puška je brža, ako ćemo o brzini... uspoređujete auto za sajam sa autom koji se vozi... uspoređujete pogon dizelom i elektromotorom. prvu stvar koju u srednjoj ti stave u uho kad obrađujete električne strojeve jest moment elektromotora, krivulje.. to se zna više od jednog stoljeća, a kod nas se još svršava na perfomanse 2.000 ks električnog auta. tesla je prije 100 godina vozio na struju. sa ograničenjima brzine od 130 na autocestama, sa tendencijom da se spusti na 100, što će ti tolko konja..? baterija 600 kila, domet 300 km... brzi punjač, pa opet pojedeš 2 kile janjetine dok ti se jurilica napuni. i ne možeš si priuštiti utrku do mora sa nekim dizelašem.
kada ide novi prototip? treba li "poticaja"?
Je brži , al je i 5 puta skuplji.
Pogledati 6'20" interijer i tišinu koji ima porsche za razliku od C2 gdje se čuje sve i kvalitetu i dizajn interijera ko da ga je pravio student građevine
Porsche puno tiši u kabini, vidi se što je premium proizvod.
Auto stvoren samo da ide ravno. Po performansama podjednjak tesli s, a 15 puta skuplji. Promasaj na kvadrat.
Usporedjivati auto sa pogonom od 408 do 761 PS sa pogonom od 1900PS mogu samo neznalice i Rimac
Rimčev auto je nekoliko puta skuplji, tako da nije za usporedbu.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Puno je jači i to na kratke relacije. Neka probaju na 300km pa da vidimo . Baterije su baterije a spremnik goriva je nešto drugo. Budućnost je u hibridima ili u vodiku. 16:04 26. 4. 2021.