Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Za električna vozila država daje poticaje i do 70.000 kuna!

Visina poticaja ovisit će o vrsti vozila. Poticaji su najveći za električna vozila i iznose 70.000 kuna
Objava 08. ožujka 2014. 18923 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 15
  • chemica:

    Još kada se novcem poreznih obveznika ne bi poticala kupnja automobila proizvedenih od strane TUĐE automobilske industrije...Suludo i kratkog daha. Baš gledam, najjeftiniji hibrid košta sto šesnaest tisuća kuna. Znači li to da kada odbiješ tih pedeset tisuća kuna "poticaja" ... prikaži još! ( dobro, neka je samo trideset tisuća), košta manje od istog modela benzinca? Malo mi je bedasto, ali u principu jako dobra ideja. Nego, koliko će trebati da nam država konačno bankrotira nakon par mjeseci provođenja ovog projekta? Fantastičnog za naše novčanike, ali fatalnog po državni proračun.

    12:27 08. 3. 2014.
  • stefj:

    Hm, a što je sa subvencijama onih koji nemaju automobile? Ne bi li bolje bilo s tih 7 mil. subvencionirati nabavke bicikla? Npr. za državne službenike, umjesto automobila...

    13:45 08. 3. 2014.
  • _mungos_:

    kao i poticanje vjekoslava majetića koji 'proizvodi' automobile,lik koji već skoro 20 godina živi na državnoj grbači 'čisteći' minska polj u hrvatskoj,a vjerojatno će još slijedeći 20,fenomenalan biznis,razminiranje je moglo biti davno gotovo da se korumpirana hobotnica nije zavukla u svaku poru života

    15:04 08. 3. 2014.
  • istrako:

    A šta je sa nama koji smo ekološki osvješćeni već dugi niz godina i za to nas država kažnjava jer vozimo aute na plin? Banana

    11:02 08. 3. 2014.
  • Deleted user:

    Navali narode u investicije. Nakon poticanja plina i nakon toga dizanja cijene da je potpuno neisplativ, ovaj puta naša vlada misli ozbiljno. Pa poznato je kako se kod nas dugoročno razmislja i zakoni rijetko mijenjanju...

    14:38 08. 3. 2014.
  • Deleted user:

    Struja bu iz doline Neretve, iz ugljena...

    15:01 08. 3. 2014.
  • killdozer:

    Bas volim bas sufinanciram kupovinu bogataskih igracaka.

    15:54 08. 3. 2014.
  • hajduk1966:

    A tko to kaze da elektricni auti ne stete okolisu ,nekako ne vidim na zapadu da se vozaju ,bilo je krenulo pa se nesto ukocilo te su baterije isto jako stetne za okolis tako da se sve manje pominju elektricni automobili

    16:16 08. 3. 2014.
  • _mungos_:

    sad bih opet koristio vokabular koji se ne bi sviđao administratoru,ali, daju 5-10 tisuća eura poticaja nekome da se vozi u autiću na struju,sirotinja nema niti za hranu niti grijanje,stariji ljudi prekapaju po kontejnerima a fine guzice bi se trebale ... prikaži još!e potaknuti da se voze na struju,Dobro je,još uvjek ja nisam taj koji je izgubio zdrav razum

    14:59 08. 3. 2014.
  • hacker:

    -Vidim da neki ne razumiju, pa da objasnim. To je prodavanje magle, nikakvim novcima poreznih obaveznika i građana HR se neće financirati kupnja nekima vozila, ili subvencionirati vozila. Kada se vidi koliki je udio poreza i trošarina u cijeni vozila, ... prikaži još!, kupac takog vozila će dobiti samo dio svoga novca nazad a ne novca tamo nekih drugih poreznih obaveznika. Jel sada jasno. I ja kao kupac takog vozila uplaćujem obaveze državi u najmanjoj visini od tih 30 000 kn, zašto ja svoj novac nebih dobio nazad? Zašto bih ja financiro penziju nekog tamo koje otišo u mirovinu sa 35 godina? Bolje da ja svoj novac trošim nego da ide u nečije tuđe đepove! Jeli jasnije sada. Osim toga subvencionirati će se samo pedesetak vozila.

    11:00 09. 3. 2014.
  • evropljanin:

    na taj novac se zaista nemoze oslanjati. tko moze kupi .

    17:36 08. 3. 2014.
  • Ringo:

    Veću glupost odavno nisam čuo. Glupo je na dva načina: 1. Zašto bi svi građani sufinancirali nekoga tko kupi hibrid ili električni auto? Ako ga hoće voziti neka ga kupi sam. 2. Hidropotencijali su davno iscrpljeni, energija na vjetar je ... prikaži još!je 4-5 puta skuplja od klasične, solarna također. Jedini način za povećati proizvodnju el. energije je termoelektrana (plin, nafta, ugljen). Za 1 KWh električne energije dobivene iz termoelektrane emisija CO2 je VEĆA nego da se energija proizvodi direktno u otto ili diesel motoru zbog gubitaka pri proizvodnji, prijenosu i transformaciji el. energije. Imamo još gubitke prilikom skladištenja u baterije i gubitke prilikom pražnjenja baterija, a naravno i gubitke u samom elektromotoru. Što sve birokratski mozak neće smisliti?

    21:18 08. 3. 2014.
  • rokas:

    Super...znači čak 50 ljudi će dobiti poticaje...impresivna brojka

    09:46 09. 3. 2014.
  • Avatar Lizard king
    Lizard king:

    a koja je tu priča s elektricnim biciklima/skuterima? Već par godina postoje na našem trzištu, prilično su skupi, ne zagađuju, ali npr., policija ne zna bi li kažnjavala ljude dok se voze bez kaciga i bez vozačke, jer se vozilo ... prikaži još! prodaje kao "elektricni bicikl", te samim time ne zahtjeva niti vozačku ni kacigu?? Ne treba ih ni regati, jer na tehničkim pregledima nemaju pojma u koju kategoriju ih uvrstiti...kak onda tek bude sa el. autima? I zašto se u gornjem tekstu ne navode i ta vozila (dvokotači) za subvencioniranje..??

    19:22 08. 3. 2014.
  • Avatar velika jabuka
    velika jabuka:

    tko ima, dat će mu se? zašto im 'poticaj' ne daju smanjenjem poreza i dadžbina, a živi novac neka daju sirotinji za bolje stambeno grijanje, toplinsku izolaciju i slično. korisnici czss ne mogu ni sanjati o poticajima koje dijeli nekakvo ... prikaži još!kvo ministarstvo okoliša. ova vlada, a nije prva ni jedina, nema ni glavu ni rep.

    17:19 08. 3. 2014.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.