Bijesan zbog uspjeha Škode, VW priprema skupu osvetu
Njemačka kompanija želi smanjiti profitabilnost češkog brenda
Komentari 19
Pa ove mjere prema VW, prema Škodi su za diletante, valjda Česi mogu to riješiti pametnije, povećati češkim radnicima plače do razine njemačkih i zadaća obavljena, inaće se drugo zove guljenje Čeha.
to su ti njemci.možeš mu i ženu šev..i, ništa zato, ali ako mu samo malo uzmeš lovu, onda si naheb..
VW su postali najveca automobilska firma i sa time meta naoruzanih bandita. Banditima treba $30 milijardi za skupe traktore na baterije i izmislili dieselgate. Skode su u ono davno vrijeme bile nesto bolje od trabanta i slicnog sa istoka sjeveroistoka.
Kako smanjiti profitabilnost? Jednostavno, zaposle našeg političara i stvar riješena.
Sindikalisti su u svakoj državi prodavači magle. Od kuda im ideja da VW može protifirat ako poskupe motore i proizvodnju, odnosno cijenu škodinih vozila .Kupci škode će se prebacit na alternativu u bestbuy klasi, kiu, hyundai,daciju....VW neće od toga imati ništa,
Inace to ce skodi donijeti jos vecu zaradu ako presele tvornice.To sú radili i fasisti jer su se bojali ceskih majstora pá su zabranili proizvodnju. Škoda je auto koji je u cijelosti proizveden u ceskoj i rade ga cesi a ne kinezi.Nijemci su papci jer ih ovi gaze pá ne znaju kako ih zaustaviti jer hićo nije tu dá rjesi stvar kako "treba".
pa večernji tko ima 15t eura za škodu taj 100% zna da je u vlasništvu VWa.
Tako socijalizam funkcionira. Umjesto da dižu kvalitetu svojih modela oni razmišljaju o spuštanju kvalitete Škodinih. A sve to samo zato jer su tako u mogućnosti.
Glupog li novinarskog članka! VW oduvijek strogo diktira svojim markama smjer poslovanja, bio to Audi, Porsche, Škoda, Seat, Bentley ili Lamborghini. A unutar brendova se vide razlike i točno pozicioniranje prema određenim tržištima. Ja, primjerice, cijenim Volkswagene, a Audi ne mogu ni smisliti, jer su BMW i Mercedes-Benz u toj klasi bolji.
Audi A4, Passat i Octavia su tehnicki isti automobil.
gdje su fanovi das gnoj-a.
Tako je to kada dođe frau Merkel!! Sve mora biti po njezinom jer ona je uvijek u pravu. Osim kada frau ode njemačka više neće biti njemačka.
Njemačka ekonomija je u konstantnom padu. ovisna je o autoindustriji koja je ozbiljno ugrožena od Tesle i sličnih proizvođača el. automobila. Također nije konkurentna u novoj ekonomiji, a njemački proizvođači sve više proizvode u Kini. Sukob sa Škodom samo razotkrivava demokraciju i EU zajednicu kako je vide Nijemci. EU je dobra dok Njjemac diktira uvjete drugima i ima najviše koristi. To je polako prošlost i odlazak na rad u Njemačku nije najbolji izbor
Nije. 99% Ime je ostalo cesko.
Ma opet ce napravit ružnu kantu za penziće sa kosim svjetlima od Lamboeginija! Drze se istih zastarjelih linija vec 30 godina!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
koji su ovo trikovi. Pa zar škoda nije u 100%-tnom vlasništvu VW-a?