intervju: Marko Bogdanović

Stiže nam 30 rabljenih autobusa, pokrećemo i obnovu tri najkritičnije trase tramvajske mreže

Foto: Luka Batelic/PIXSELL
Stiže nam 30 rabljenih autobusa, pokrećemo i obnovu tri najkritičnije trase tramvajske mreže
18.06.2024.
u 06:30
Plaćamo danak dugogodišnjem zanemarivanju, no inicirali smo velik broj projekata i mnogi se već realiziraju pa će se vrlo brzo početi osjećati i poboljšanja usluge, kaže predsjednik Uprave gradske tvrtke

Autobusi preskaču vozni red pa ih se čeka i po pola sata, a tramvaji se kvare i ostaju bez napona. Svakodnevica je to, žale se putnici, javnog prijevoza u metropoli, u kojoj je posljednji metar tračnica izgrađen prije 24 godine, a novi tramvaj nabavljen prije 18. Sustavno zanemarivanje gradskog prijevoza jedan je od uzroka stanja u kojem je ZET danas, navodi predsjednik Uprave Marko Bogdanović, koji je na čelo tvrtke došao prije dvije godine. U razgovoru pak najavljuje modernizaciju nizom ulaganja, od dolazaka novih i rabljenih vozila preko obnove i gradnje pruga do informatizacije sustava.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Komentari 23

Avatar Ćuprija - moja partija
Ćuprija - moja partija
07:14 18.06.2024.

Prije tri godine ste "inicirali" gradnju tramvajske pruge kroz Heinzelovu ulicu. Nakon tri godine ste jedva uspjeli dobiti lokacijsku dozvolu prije par dana, građevinsku još nemate. A radi se o gotovom ostavljenom koridoru s riješenim imovinskim odnosima. A što je najbolje, Grad Zagreb je tu i investitor i sam sebi izdaje dozvole. Toliko o vašim možemovskim iniciranjima.

CA
cavecanem
07:56 18.06.2024.

Malo manje love udrugama koje vodi ekipa iz možemo i evo novih autobusa

LL
lijepa_li si
08:10 18.06.2024.

nego, jesu li audi rabljeni?