Gotovo do sljedeće godine

Još jedan rekord Adventa: turisti donijeli 15 milijuna €

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
advent
11.01.2016.
u 16:00
Okvirni je to prihod manifestacije Advent u Zagrebu za prosinac ako računamo da je 123.140 turista koliko ih je noćilo u Zagrebu, potrošilo prosječnih 123 eura
Pogledaj originalni članak

Više od 15 milijuna eura od turista.

Okvirni je to prihod manifestacije Advent u Zagrebu za prosinac ako računamo da je 123.140 turista, koliko ih je, prema brojkama Ministarstva turizma, noćilo u Zagrebu, potrošilo prosječnih 123 eura. I bez podataka za siječanj, budući da je manifestacija trajala 40 dana, najbolji je to rezultat u povijesti Adventa, koji je ove sezone “natukao” cijeli niz rekorda. Proglašenje najbolje božićne destinacije dobro je utjecalo na rezultate pa je, prema prvim podacima zagrebačke Turističke zajednice, u prosincu noćenja bilo 20% više nego prethodne godine, kao i 22% dolazaka, odnosno ukupno je Zagreb posjetilo 68.973 turista, najviše Talijana. Najveći rast, od 38% u dolascima te 45% u noćenjima, zabilježili su domaći gosti.

Naša je kućica rasturila

Porast posjetitelja vidio se, kažu ugostitelji, tri subote pred Božić, kada je gužva bila tolika da su na pečene kobasice i kuhano vino znali čekati i po 20 minuta. Dok ugostitelji zadovoljno trljaju ruke, prodavači suvenira su, kažu, sretni ako su se pokrili. Ugostitelji, pak, o zaradi ne žele razgovarati. Na pitanje o novcu žustro odmahuju glavom. Ne bi se smrzavali da nije dobro – složni su. Neslužbeno ipak otkrivaju kako su za najboljeg dana znali zaraditi i do 15.000 kuna. S obzirom na to da se cijena najma kućice, prema neslužbenim podacima, za ugostiteljstvo kretala od 25.000 do 140.000 kuna, svoja su davanja, čini se, brzo isplatili. Najbitnija za dobru prodaju, kažu, pozicija je kućice. Na Zrinjevcu upravo najbolje ide onima pokraj paviljona.

– Imali smo jednu kućicu u Kurelčevoj, ali bolje nam je išlo ovdje. Bila je jedna i pokraj klizališta u Zaprešiću, ta je bila potpuni promašaj – kaže Mario Maksimović, koji je prodavao kobasice uz paviljon.

Nakon Nove godine broj kupaca drastično je pao, pa su mnogi tada stavili ključ u bravu. Dio koji je ostao otvoren jučer, na zadnji dan Adventa, nije ni radio, već su samo razmontiravali kućice.

– Naša je rasturila na Adventu! Redovi su bili do cvjećarnica. Debrecinki smo prodali na desetke tisuća – kažu Davor Supina, Patricija Pregl i Alen Belušić iz kućice Gastro bijeli na uglu Bogovićeve i Cvjetnog trga. Zadovoljni su i u “Fakinu”, gdje su najviše prodali domaćih kobasica nazvanih po imenu kućice.

Ludjeli za domaćim

– Radila se u mesnici u Markuševcu od komada mesa. Ludjeli su za time – ističu Karlo Piha i Mario Rajić. Nekoliko stotina debrecinki dnevno znali su prodati i u Kurelčevoj na štandu Berlina.

– Prvi smo put ovdje, inače se bavimo prodajom 100% hrvatskih začina, a Adventom smo jako zadovoljni – kažu Ivan Rak i Tihomir Maček. Toliko zadovoljni da ih je većina već zakaparila mjesto za sljedeću sezonu.

Važnost prevencije

Karcinom gušterače jedno je od najzloćudnijih oboljenja probavnog trakta, no zašto mu se ne posvećuje dovoljno pozornosti?

Specijalna bolnica Radiochirurgia Zagreb i „Rechts der Isar“, sveučilišna bolnica Tehničkog sveučilišta u Münchenu – jednog od najboljih fakulteta u Njemačkoj, potpisali su Ugovor o suradnji, što donosi novu eru u liječenju tumora te predstavlja suradnju koja se odnosi na korištenje naprednih tehnologija i vrhunske kirurgije u borbi protiv tumora, kao i dijeljenje znanja o najmodernijim medicinskim rješenjima za kirurško, radiokirurško i hibridno liječenje bolesti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

JO
jomic2
12:39 12.01.2016.

Odlično.

ZL
zlatnirat
12:39 12.01.2016.

Cestitam ZG na ovoj lijepoj prigodi, na takvim standovima trazi se uvijek nesto domace i tipicno za nas kraj ustrajte u daljnjim ugodajima ovoga tipa.

ST
Stipan
16:57 11.01.2016.

Trebalo bi da se i napiše što se turistima nudi , a ne samo koliko su potrošili . Bez prave ponude je sve to kratkoga vijeka!