Sport i promocija

Stranice HTZ-a 15 posto posjećenije otkako Vatreni pobjeđuju

Foto: HTZ
Foto: HTZ
Foto: HTZ
Foto: HTZ
Foto: HTZ
Foto: HTZ
Foto: HTZ
09.07.2018.
u 17:35
Korisnici na stranici zadržavaju čak 57 posto više vremena nego inače, a najviše ih je iz Italije i zemlje domaćina nogometnog prvenstva Rusije
Pogledaj originalni članak

Koliko uspjesi naših nogometaša u Rusiji doprinose popularnosti Hrvatske u svijetu nemoguće je precizno (iz)mjeriti, ali jasno je da su Vatreni za vidljivost naše zemlje na globalnoj sceni napravili kvantni skok.

Iz sjedišta nacionalne turističke organizacije, koja je krajem prošle godine izbacili novi promotivni spot u kojem se, među ostalim sportašima i umjetnicima pojavljuju i nogometni reprezentativci Luka Modrić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren, Ivan Rakitić i Mateo Kovačić, potvrđuju da su nastupi hrvatske nogometne reprezentacije na Svjetskom prvenstvu u Rusiji dali nemjerljivo doprinos promociji naše zemlje u svijetu.

U Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice kažu da su kroz promotivne aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter intenzivno pratili dosadašnje utakmice hrvatske reprezentacije, uspostavljajući tako dvosmjernu komunikaciju s brojnim fanovima diljem svijeta. Dodatna promocija koju je hrvatski turizam tako dobio u ovom se slučaju dala izmjeriti. Navedene objave na društvenim mrežama, kažu u HTZ-u,  ostvaruju velik broj komentara, dijeljenja i lajkova. Primjerice, objave na Instagramu ostvare i više od 10.000 lajkova kroz nekoliko sati od objave.

Pozitivni promotivni efekti vidljivi su, stoji u odgovoru, i na mrežnim strancima HTZ-a koje u razdoblju od 18. lipnja do 9. srpnja bilježe povećanje prometa od 15 posto u odnosu na isti period prošle godine. Korisnici se, pri tom, na stranici zadržavaju čak 57 posto više  vremena nego inače. Najviše ih je, pri tom, iz Italije, Rusije, Hrvatske, Njemačke, UK-a, SAD-a, Francuske, Poljske, Češke i Slovenije.

- Promocija destinacija kroz spoj sporta i poznatih osoba predstavlja jedan od najučinkovitijih promotivnih alata. Hrvatska turistička zajednica znala je prepoznati aktere promotivnog spota koji je postao najgledanijim hrvatskim turističkim videom te najboljim svjetskim promotivnim spotom za prošlu godinu u izboru neovisnih stručnjaka. Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Dejan Lovren i Mateo Kovačić dali su velik doprinos u promociji naše zemlje, a to čine i sada odličnim nastupima na Svjetskom prvenstvu u Rusiji - poručuje direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. te dodatno pojašnjava kako je spot prilagođen tržištima:

- Kadrovi u kojima se pojavljuje Mandžukić koriste za promociju u Njemačkoj, kadrovi Rakitića na tržištu Španjolske, dok se sekvence s Modrićem i Lovrenom koriste za promociju na tržištu UK-a.

Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta
Foto: Filip Kos/PIXSELL
Miss Sporta

ISTRAŽUJEMO

Kako početi investirati i planirati mirovnu? Evo zašto o tome trebate razmišljati već u dvadesetima

Rano počnite planirati mirovinu, pametno birajte investicije i budite dosljedni u svojim financijskim odlukama kako biste uživali u financijski stabilnijoj budućnosti, poručuju financijski stručnjaci i savjetuju početi sa štednjom već od prvog zaposlenja. Međutim, kako početi investirati i planirati mirovinu kada nam se teško uopće zamisliti u budućnosti, pogotovo ako smo tek u dvadesetima?

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.